راه اندازی نرم افزار چندرسانه‌ای در نمایشگاه «داستان ایستادگی»

نرم افزار چند رسانه ای «داستان ایستادگی» با بخش‌های متنوع و جذابی در نمایشگاه دفاع مقدس راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ - 28September 2015

راه اندازی نرم افزار چندرسانه‌ای در نمایشگاه «داستان ایستادگی»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، نرم افزار چند رسانه ای «داستان ایستادگی» با دو ویژگی بارز خلاقیت و سهولت دسترسی در نمایشگاه داستان ایستادگی راه اندازی شد و افرادی که به بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس میآیند به راحتی میتوانند از این نرم افزار چند رسانه ای استفاده کنند.

در طرح ابتدایی این نرم افزار که بخشهای زیاد و متنوعی دارد به فراگیری مطالبی در تمامی ردههای سنی توجه بسیار زیادی شده است.

در بخش اول این نرم افزار چندرسانهای نقشه ای به جهت سهولت و هدف دار بودن بازدیدها تعبیه شده و در آن به جزئیات کامل این نمایشگاه پرداخته شده است.

یکی از قسمتهای این نرم افزار که در زمان بسیار کوتاهی مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد، بخش «عهد با شهیدان» است، در این بخش مخاطب میتواند با جستجوی نام شهید مورد نظر خود با او عهدی را برای انجام یک کار حتی کوچک اما به صورت مداوم ببند و باید بر عهد خود پایدار بماند.

برنامه ریزان این نرم افزار چند رسانه ای با این اعتقاد که شهدا زنده هستند و میتوانند حرفهای مردم را به خصوص جوانان را بفهمند بسترهایی را برای ایجاد عهدهایی بین جوانان و شهدا فراهم کردهاند.

در بخشی از این نرم افزار چند رسانه ای بخشی برای دریافت نظرات مردم به صورت تخصصی و جزئی طراحی شده و در آن نظر مردم در رابطه با اطلاع رسانی، عوامل اجرایی، کیفیت برنامه و ابتکارات را جویا شده است.

طراحی مسابقات جذاب برای مخاطبین این نرم افزار چندرسانهای یکی دیگر از بخشهای جذاب آن است که طراحان آن به سبب اهیمت فراگیری این نرم افزار برای مخاطبین تصمیم به طراحی با موضوعات مختلفی برای آن گرفتهاند که میتوان به مسابقات قصه گویی ماه و ستاره اشاره کرد.

یکی دیگر از مسابقات جذاب این نرم افزار چند رسانه ای، مسابقه «عکس از نمایشگاه» است که در آن مخاطبان باید از دید خود بهترین منظره را در قاب تصویر ثبت کرده فایل مورد نظر را در این نرم افزار بارگذاری کنند.

همچنین در این نرم افزار چند رسانه ای بخشهایی همانند نرم افزارهای کاربردی و مذهبی همچون زیارت امین الله، تفسیر قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح وجود دارد.

بخش نماهنگ و آواهای دفاع مقدس یکی دیگر از بخشهای جذاب این نرم افزار چند رسانه ای به شمار میرود که به منظور فضاسازی هرچه بیشتر، آواها و نماهنگهایی مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نرم افزار بارگذاری شده است.

یادآور میشود؛ این نرم افزار چند رسانه ای بر تمامی گوشیهای اندروید حاضران در نمایشگاه فعال خواهد شد و هیچ هزینه ای برای مخاطبان در بر ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار