فرمانده انتظامی فارس:

ترکیب عقلانیت با روحیه شهادت طلبی و معنویت‌گرایی از چهره های ملموس جبهه ها بود

فرمانده انتظامی فارس گفت: ترکیب عقلانیت با روحیه شهادت طلبی و همچنین همکاری سپاه و ارتش و معنویت‌گرایی و مهم‌تر از همه عنایت حق تعالی کاملاً در جبهه‌ها ملموس بود.
کد خبر: ۵۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ - 28September 2015

ترکیب عقلانیت با روحیه شهادت طلبی و معنویت‌گرایی از چهره های ملموس جبهه ها بود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان که در مجتمع شهید فعال این نیرو برگزار شد اظهار داشت: تقویت ارتش و نیروهای مسلح از شروع انقلاب اسلامی را جهت تقویت و حفظ فرهنگ اصیل اسلامی است.

وی با اشاره به روز شکست حصر آبادان خاطرنشان کرد: در چنین روزی بود که یگانهای ارتش و سپاه و گردان 107 ژاندارمری مستقر در میدان تیر آبادان یک عملیات تمام عیار  را با رهبری و مدیریت داهیانه امام انجام دادند که موفق به شکست حصر آبادان شد.

گودرزی با تأکید بر اینکه ایمان و انگیزه کلیدواژه اقدامات نیروهای مسلح در دفاع مقدس بود، گفت: ابتکارات و نوآوری، دلاورمردی و ترکیب عقلانیت با روحیه شهادت طلبی و همچنین همکاری سپاه و ارتش و معنویتگرایی و مهمتر از همه عنایت حق تعالی کاملاً در جبههها ملموس بود.

فرمانده انتظامی فارس با خاطرنشان کردن این که دفاع مقدس، یک دفاع ماندگار و الگوی بازدارندگی نیروهای مسلح بهعنوان دفاع تمام عیار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود افزود: حقیقتاً این ظلم است که اگر بگوییم نیروهای مسلح ما در 8 سال دفاع مقدس تنها با عراق جنگیدند، لذا همیشه باید در محاورات خودمان جنگ تمام عیار کشورهای مختلف که بیش از 50 کشور مستقیم و غیرمستقیم در برابر ایران ایستاده بودند، به کار بریم.

رئیس پلیس فارس اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروهی مسلح جمهوری اسلامی ایران این بود که در طول 8 سال دفاع مقدس که بیش از 50 کشور با آنها مقابله میکردند، حتی یک وجب ایران به دست بیگانگان نیفتد در حالی که در طی 200 سال بسیاری از قسمتهای مختلف کشور ایران به وسیله بی کفایتی پادشان از خاک این کشور جدا شد.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها