با حضور آیت الله خاتمی؛

برگزاری همایش ۷ سردار شهید و ۱۹۴ شهید شهرستان فردوس

همایش ۷ سردار شهید و ۱۹۴ شهید شهرستان فردوس امروز با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳ - 31October 2013

برگزاری همایش ۷ سردار شهید و ۱۹۴ شهید شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله سید احمد خاتمی در این همایش، فرهیختگان و ایثارگران هر شهرستان را شناسنامه اجتماعی آن شهرستان دانست و گفت : شهیدان به معنای واقعی زندهاند و هدف از برگزاری این یادوارهها بیعت با زندگان است.


وی با اشاره به اعزام ۲۶۰۰ رزمنده از شهرستان فردوس به جبهههای نبرد حق علیه باطل و تقدیم ۳۰۸ جانباز و ۲۰۰ شهید به انقلاب اسلامی، افزود: آیندگان از اسطورههای فداکاری تجلیل و این ایثار و جان فشانی را تحسین میکنند.


امام جمعه موقت تهران همچنین وجود عالمان بزرگی همچون آقا شیخ مجتبی قزوینی و آیت الله فردوسی پور در فردوس را نیز نشان از استواری بدنه تدین در این شهرستان دانست.


وی همچنین خطاب به مسئولان با تاکید بر تقویت شعار مرگ بر آمریکا در کنار مذاکره، افزود: تا وقتی که شیطنتهای آمریکا ادامه داشته باشد این شعار در کشور ما باشکوه تر از گذشته طنین انداز خواهد شد.


امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دیپلماسی تجربی و تعامل با امریکا جواب نداده و نمیدهد چون در مکتب آنها اخلاق معنا ندارد.


در پایان همایش ۷ سردار شهید و ۱۹۴ شهید شهرستان فردوس نیز نمایشگاه طریق ولایت گشایش یافت.

بازسازی عملیات خندق که بسیاری از شهدای فردوس در آن به شهادت رسیدند از جمله بخشهای این نمایشگاه است. عفاف و حجاب و بیداری اسلامی دیگر بخشهای نمایشگاه طریق ولایت فردوس است که در حاشیه کنگره سرداران شهید این شهرستان برپاشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار