فرمانده تیپ مستقل 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی:

رمز پیروزی و تحقق نصرت الهی صبر و استقامت و پیروی از ولایت فقیه است

فرمانده تیپ مستقل 177 پیاده شهید محمدجعفر نصر اصفهانی گفت: سنت‌های الهی تغییر ناپذیرند و رمز پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران و تحقق نصرت الهی، صبر و استقامت و پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۵۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ - 28September 2015

رمز پیروزی و تحقق نصرت الهی صبر و استقامت و پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ابوالفضل برزگری به مناسبت سیو پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مراسم صبحگاه و تجلیل از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس تربت حیدریه اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی، جبهه ای به وسعت تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و دفاع مقدس، تبلور ایمان و اراده فرزندان غیورمردی است که با نگرش اسلامی و آموزههای دینی واژه دفاع مقدس را در برابر جبهه استکبار معنا کردند.

وی بیان داشت: دفاع مقدس چراغ راه آینده نظام اسلامی ایران و دانشگاهی است که دانش آموختگان آن با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) دست هر متجاوزی را به این کشور قطع خواهند کرد.

برزگری خطاب به تهدیدات دشمنان تاکید کرد: دشمنان انقلاب به بیراهه رفته و باید از تاریخ عبرت بگیرند و این را بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر میبرند، لذا فکر هر تجاوزی را از خود دور سازند، زیرا به مانند صدام و صدامیان به زباله دان تاریخ میپیوندند.

فرمانده تیپ ۱۷ارتش مستقر در تربت حیدریه در ادامه فاجعه اسف بار سرزمین منا را نشان از بی کفایتی آل سعود دانست و افزود: فاجعه مصیبت بار حجاج در حرم امن الهی به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری آل سعودی است که ماهیت اصلی خود را به جهانیان نشان داد.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز شکست حصر آبادان گفت: عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) با محوریت لشکر پیروز ۷۷خراسان و با مشارکت سپاه و نیروهای مردمی طوری عمل کرد که دشمن متجاوز را از غرب کارون به شرق کارون عقب راند و در این عملیات علاوه بر خسارت سنگینی که به ادوات نظامی دشمن وارد شد، ۱۵۰۰کشته و ۲۵۰۰اسیر از نیروهای بعثی به اسارت رزمندگان اسلام درآمدند.

برزگری تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در خیالی باطل قصد دارند با ترفندهای مختلف به این کشور آسیب برسانند و لذا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تاکتیکهای جدید دشمن چه در جنگ نظامی و چه در جنگهای نیابتی، خود را اماده کرده و با پشتیبانی ملت پاسخ قاطع و دندان شکنی به متجاوزان احتمالی خواهند داد.

در ادامه این مراسم از ۶۰رزمنده دوران دفاع مقدس که قالب آنها در تیپ یکم لشکر ۷۷پیروز خراسان و در عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) حضور داشتند، تجلیل شد.

همچنین در پایان نمایشگاه عملیات غرور آفرین شکست حصر آبادان افتتاح و سرتیپ دوم امیر برزگری فرمانده تیپ ۱۷۷شهید محمد جعفر نصر اصفهانی چگونگی عملیات را تشریح کرد.

تیپ ۱۷۷پیاده شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه از خرداد ماه سال ۱۳۹۰از لشکر ۷۷پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و مأموریت خود را به صورت مستقل انجام میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار