هاشمی درگفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد:

برای معرفی و توسعه انقلاب باید دفاع مقدس را تببین و به جامعه منتقل کنیم

نماینده مردم تهران حوزه دفاع مقدس را حوزه وسیعی دانست که به طور صحیح در رسانه ها به آن پرداخته نشده است و گفت: : اگر ما بخواهیم انقلاب را توسعه دهیم و صادر کنیم باید به چرایی حوادث انقلاب بخصوص حوادث جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بپردازیم و آن را تببین کنیم.
کد خبر: ۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱ - 23May 2013

برای معرفی و توسعه انقلاب باید دفاع مقدس را تببین و به جامعه منتقل کنیم

به گزارش سرویس جهاد و شهادت خبرگزاری دفاع مقدس، مهندس سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید افتخارات دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کنیم، گفت: دفاع مقدس  یکی از شاخص ها و ارزشهای اصلی انقلاب است که ما با زنده نگاه داشتن و نشر آن و با تطهیر و توجیه حقیقت و واقعیت های آن می توانیم انقلاب مان را بهتر معرفی کنیم.

وی افزود: پرداختن به طور تخصصی به حوزه دفاعی می تواند آشکار کند که دفاع مقدس چه نقشی در حفظ و گسترش این انقلاب داشته و اینکه فرهنگ دفاع از ارزشها را ما چطور توانسته ایم در سطح جهان معرفی  و جا بیاندازیم.

هاشمی با بیان اینکه انتقال ارزشهای  دفاع مقدس یکی از ضرورت های انقلاب اسلامی است، گفت: اگر ما بخواهیم  انقلاب را توسعه دهیم و صادر کنیم باید به چرایی حوادث انقلاب بخصوص حوادث جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بپردازیم و آن را تببین کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به حوزه دفاع مقدس در رسانه ها به طور کامل و صحیح پرداخته نشده است، خاطر نشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس یکی از راهکارهایی است که می تواند در توسعه و نشر این ارزش و فرهنگ کمک کند و زمینه شناسایی واقعیت جنگ را فراهم نماید.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار