بازدید مسئولین شهرستان سیمرغ از محل ساخت یادمان شهدای دفاع مقدس

مسئولین شهرستان سیمرغ از محل ساخت یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 04October 2015

بازدید مسئولین شهرستان سیمرغ از محل ساخت یادمان شهدای دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس دبیرستان دخترانه مرحوم رنجبر این شهرستان با همکاری دانش آموزان اقدام به طراحی وساخت یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس نموده است.

در بازدید ازاین یادمان  که با حضور ریاست آموزش و پرورش، سرهنگ اسلامی فرماندهی سپاه ، بخشدارمرکزی، معاونت پرورشی وفرماندهان بسیج دانش آموزی وفرهنگیان برگزار شد ، رحیمی درسخنانی خطاب به دانش آموزان گفت: حفظ، نشر و دفاع از ارزشهای دفاع مقدس وظیفه همگانی است که باید در تمامی حوزه ها و رده های اجتماعی جاری و ساری باشد تا ارزشها ومفاهیم ارزشمند این دوران به نسل نوی انقلاب منتقل شود.

وی با اشاره به رسالت و مسئولیت بازماندگان جنگ خاطر نشان کردند: برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان وظیفه خطیری را عهده دار هستیم چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه مقتدرانه در جهان سرافرازی می کند، لذا حفظ این دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس و نشر این دستاوردها و پیامدها باید در قالب فعالیت و تلاش اصحاب قلم و اندیشه به دانش آموزان انتقال داده شود.

رحیمی ضمن تقدیر از پدیدآورندگان این اثر ارزشمند وبه یادماندنی تصریح کردند: ما امروز هرچه داریم مرهون ایثارگری ها، جانفشانی ها، فداکارهای شهدا و ایثارگرانی است که زمینه را برای اقتدار و تمامیت ارضی کشور نثار کردند . ایثارگری شهدا مسئولیت ما راسنگین تر و رسالت ما را دوچندان کرده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم که از غافله شهدا جانمانیم.

 ریاست آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ در پایان افزودند: خلق اثر ماندگار باعنوان یادمان شهدا از سوی دانش آموزان ما را به آینده این نظام امیدوارتر می کند که در آرمان و اهداف خویش پایدار باشیم و هرگز شانه خالی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار