باحضور سردار غیب پرور؛

یادواره شهدای دانشجو و معلم استان فارس برگزار شد

یادواره شهدای دانشجو و معلم استان فارس باسخنرانی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ - 02October 2015

یادواره شهدای دانشجو و معلم استان فارس برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس در یادواره شهدای دانشجو - معلم فارس اظهار داشت: از اوایل پیروزی انقلاب دشمن اقداماتی علیه آن انجام داد که میتوان به ترورها، تحریمها، جنگ تحمیلی، فعالیتهای منافقین و ... اشاره کرد.

وی با اشاره به فاجعه منا، بی کفایتی دولت عربستان را عامل این حادثه برشمرد و اظهار داشت: مسئولان عربستانی در خصوص این حادثه تلخ پاسخهای غیرمسئولانه میدهند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، ایثار، شجاعت، شهامت، ولایتمداری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، گمنامی، بی هیایویی و ... را از کلیدواژههای دفاع مقدس عنوان و با اشاره به چرایی دفاع از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از چیزی دفاع میکنیم که ارزشمند، محبوب، مورد آسیب و مورد تهدید باشد و انقلاب اسلامی این دو ویژگی را دارد که تعداد شهدا نیز به قیمت انقلاب اسلامی افزوده است.

غیب پرور با اشاره به راههای نفوذ آمریکا، عدول از ارزشها، غفلت از آمریکاییها، فراموشی توطئهها و عداوتهای آنها، ترویج لاابالی گری و مسائلی که در فرهنگ ما جایی ندارد، ترویج اشرافی گری، از هم گسیختگی بین لایههای اجتماعی مردم، مأیوس کردن مردم و خمودگی را از جمله این راهها برشمرد و تصریح کرد: دشمن نمیخواهد که ما ارتقای علمی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم و دشمن اصلی ما ایالات متحده آمریکا بوده و از دشمنی با ما نیز دست بردار نیست.

به گزارش دفاع پرس، روایتگری توسط حجتالاسلامی قرایی، شعرخوانی برادر میلاد عرفانپور و تجلیل از خانوادههای محترم شهدای دانشجو، معلم از دیگر برنامههای این مراسم بود. این برنامه به همت بسیج دانشجویی شش دانشگاه فرهنگیان استان فارس و با همکاری دانشگاه فرهنگیان، ستادکنگره سرداران و 15 هزار شهید ولایتمدار استان فارس، اداره کل آموزش و پرورش، نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان و ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار