همسر و فرزند جانبازی که در منا به شهادت رسید:

خواهان پیگیری جدی مسئولان در خصوص فاجعه منا هستیم

به همراه تمام افرادی که عزیزانشان جزء فوتی‌ها و مفقودی‌های این حادثه هستند، خواهان پیگیری جدی مسئولان کشورمان در خصوص این اتفاق تلخ و ناگوار هستیم.
کد خبر: ۵۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ - 02October 2015

خواهان پیگیری جدی مسئولان در خصوص فاجعه منا هستیم

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همسر جانباز شهید داوود موسوی، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و شهید حادثه منا که دیروز با نخستین کاروان ویژه جانبازان به میهن اسلامی بازگشت، خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولان کشورمان و تمام کشورهای اسلامی شد و تصریح کرد: فاجعهای که در منا و مراسم رمی جمرات رخ داد بسیار تلخ و ناگوار بود و شیرینی عید قربان را در کام مسلمانان تلخ کرد.

وی با ابراز ناراحتی از بی خبری تعداد زیادی از هموطنانمان در خصوص وضعیت همراهان و افراد خانواده خود که در روز عید قربان در مراسم رمی جمرات حضور داشتند، ابراز داشت: روز عید قربان با این حادثه مرگبار تبدیل به یک قربانگاه برای حجاج بیت الله الحرام شد. لبیک تمام آنهایی که در این حادثه از میان ما رفتند، از سوی خداوند پذیرفته شده است.

سجاد موسوی، فرزند شهید داوود موسوی نیز با بیان اینکه هنوز سندی در مورد شهادت پدرش به این خانواده ارائه نشده است، اظهار داشت: ما امیدواریم که پدرم با سلامت کامل به خانه بازگردد، چرا که کسی تاکنون از این اتفاق و شهادت ایشان در این حادثه تلخ سندی رسمی به ما ارائه نداده است.

وی افزود: ما نیز به همراه تمام افرادی که عزیزانشان جزء فوتیها و مفقودیهای این حادثه هستند، خواهان پیگیری جدی مسئولان کشورمان در خصوص این اتفاق تلخ و ناگوار هستیم.

مهدی موسوی، برادر جانباز شهید داوود موسوی نیز با تأکید بر اینکه هیچ نتیجه قطعی در مورد شهادت برادرش به خانواده وی داده نشده است، تاکید کرد: امیدواریم با تلاشهای مسئولان کشورمان خانوادههای نگرانی که هنوز هم در سردرگمی در خصوص وضعیت عزیزان خود به سر میبرند، به زودی از نگرانی رهایی یابند.

وی با بیان اینکه انتقال پیکرهای پاک جانباختگان منا به کشورمان میتواند بخشی از درد و رنج این خانوادهها را تسکین بخشد، گفت: مسئول اصلی این حادثه دولت عربستان است. ما نیز از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم با جدیت تمام وضعیت جانباختگان و مفقودیهای این مصیبت جانکاه و دردناک را پیگیری کنند.

مهدی موسوی بیان داشت: شهید داوود موسوی اوایل سال 67 و در جریان پاکسازی میدان مین با قطع دو پا به مقام جانبازی نائل آمده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار