شهید گمنام دانشگاه قم احراز هویت شد

یکی از دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه قم، پس از اعلام نتایج آزمایشات دی ان ای احراز هویت شد.
کد خبر: ۵۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ - 03October 2015

شهید گمنام دانشگاه قم احراز هویت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، شهید ستار یکه زارع، متولد سال 1345 اعزامی از بسیج هشتگرد کرج، در سال 62 هنگامی که 17 سال داشت، در عملیات خیبر به فیض عظیم شهادت رسید و نامش در زمره شهدای گمنام ثبت گردید.

این شهید والامقام، در تاریخ 28 آذر سال 91 طی مراسم باشکوهی در قسمت خواهران دانشگاه تفکیک جنسیتی قم خاکسپاری و به همراه شهید گمنامی دیگر، مزارشان محفل راز و نیاز عاشقانه اساتید، کارمندان و دانشجویان ارادتمند به فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه قم بود.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام نتایج آزمایشات دی ان ای و احراز هویت شهید یکه زارع، گروهی متشکل از مسئولان و کارشناسان کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، صدا و سیمای استان و دانشگاه قم، صبح امروز شنبه 11 مهر ماه جهت اعلام احراز هویت به خانواده معظم شهید و پایان 32 سال چشم انتظاری، عازم کرج شدند.

یادآورمیشود: به منظور تمهید مقدمات لازم برای اطلاع رسانی و اجرای مراسم استقبال از خانواده شهید و همچنین حضور بر سر مزار آن شهید عزیز در دانشگاه قم در روز دوشنبه 13 مهر، طی روزهای اخیر جلساتی با حضور برخی مسئولان استانی در محل استانداری، اداره کل حفظ آثار و دانشگاه قم برگزارگردید.

سال گذشته نیز تنها شهید گمنام پردیسان قم به نام شهید محمد علی مبارک اعزامی ازفلاورجان اصفهان، احراز هویت و مراسم باشکوه استقبال از خانواده معظم وی با حضور مردم و مسئولان استانی در پردیسان برگزارشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها