استاندار خراسان رضوی با خانواده دو شهید دیدار کرد

استاندار خراسان رضوی، با خانواده شهیدان حاتم حاتمی و مهدی صفری یزدی از کارکنان استانداری دیدار کرد.
کد خبر: ۵۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ - 03October 2015

استاندار خراسان رضوی با خانواده دو شهید دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در دیداری که به صورت جداگانه با دو خانواده شهید استان داشت با بیان اینکه امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام اسلامی مدیون جانفشانیهای شهدا است، گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانوادههای شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه مسئولان پاسداری از خون شهیدان، تلاش در راستای تحقق آرمانهای متعالی و حرکت در مسیر آنان است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دینشان به نظام و اسلام را ادا کردند و ما بهعنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور مؤثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم.

رشیدیان با تأکید بر اهمیت نقش خانوادههای معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمیتوان پایداری، استقامت، صبر و ازخودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود.

وی ضمن تأکید بر معرفی ابعاد شخصیتی این دو شهید بزرگوار و سایر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان گفت: آبرو و اقتدار نظام به برکت خون شهدا و استقامت خانوادههایشان حاصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها