معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تیم‌ مراقبت مرزی جهت معاینه حجاج بیت‌الله‌الحرام در فرودگاه شیراز مستقر شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیم‌ مراقبت مرزی جهت معاینه حجاج بیت‌الله‌الحرام در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برای معاینه حجاج استقرار یافت.
کد خبر: ۵۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ - 03October 2015

تیم‌ مراقبت مرزی جهت معاینه حجاج بیت‌الله‌الحرام در فرودگاه شیراز مستقر شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، محسن مقدمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم مراقبت مرزی در فرودگاه بینالمللی دستغیب شیراز و معاینه تمامی حجاج خانه خدا، برای کنترل ابتلای احتمالی به ویروس کرونا  استقرار یافته است.

به گفته وی بر اساس هماهنگی با پزشکان کاروانها شرایط جسمی حجاج بررسی و پیگیری میشود و بیمارستانهای استان نیز آمادگی رسیدگی به بیماران دارای علایم احتمالی را یافتهاند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آموزش به حجاج و خانوادههای آنان در فرودگاه را از دیگر اقدامات و تدابیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این راستا خواند و گفت: اگرچه تب، سرفه، گلودرد و علایم تنفسی مانند آنچه در یک سرماخوردگی ساده بروز میکند، در بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز دیده میشود، اما مرگ و میرهای ناشی از این بیماری که به واسطه ویروس کرونا جهش یافتهای ایجاد میشود، لزوم احتیاط و مراقبتهای لازم توسط حجاج را تا دو هفته پس از ورود، ضروری میسازد.

مقدمی از عموم مردم، به ویژه حجاج خانه خدا و خانوادههای آنان خواست تا ضمن رعایت نکات پیشگیرانه، در صورت داشتن هرگونه علایم تنفسی در اسرع وقت به نزدیکترین مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار