سرهنگ حسینی به دفاع پرس خبر داد

مراسم استقبال از خانواده "شهید ستّار یکّه زارع" در دانشگاه قم برگزار می‌شود

دبیر ستاد هماهنگی استقبال از خانواده معظم شهید احراز هویت شده از برگزاری مراسم استقبال در روز دوشنبه 13 مهر در دانشگاه قم خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ - 03October 2015

مراسم استقبال از خانواده

احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم با اعلام اینکه پس از اعلام احراز هویت شهید خاکسپاری شده در قسمت خواهران دانشگاه قم از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد هماهنگی استقبال از خانواده معظم شهید ستار یکه زارع در محل استانداری تشکیل شد، گفت: با اطلاع رسانی به خانواده معظم شهید در کرج، مقدمات حضور آنان بر سر مزار شهید برای نخستین بار پس از 32 سال چشم انتظاری، فراهم شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم افزود: با برنامه ریزیهای انجام شده ان شاء الله مراسم استقبال از خانواده شهید با همکاری دستگاههای ذیربط و حضور مسئولان استانی و امت حزب الله و شهید پرور بخصوص دانشگاهیان و دانشجویان استان در ساعت 8:30 روز دوشنبه 13 مهر در میدان شهدای ارتش واقع در انتهای بلوار امین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم تا دانشگاه قم و مزار مطهر شهید "یکه زارع" همراه با سخنرانی و آیین ویژهای ادامه خواهد یافت.

شهید ستّار یکّه زارع فرزند اسماعیل، متولد سال 1345 اعزامی از بسیج هشتگرد کرج، سال 62 در سن 17 سالگی در عملیات خیبر- جزیره مجنون - به فیض عظیم شهادت رسید و پس از تفحص، در 28 آذر 91 همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه(س) به عنوان شهید گمنام در قسمت خواهران دانشگاه قم خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار