منابع رسانه‌ای فلسطین گزارش دادند

عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی و هلاکت 2 صهیونیست

در عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۵۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ - 04October 2015

عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی و هلاکت 2 صهیونیست

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از رسانههای فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب یک جوان به نام «مهند شفیق حلبی» 19 ساله عامل عملیات قدس از شهر «البیره» را با تیراندازی به سمت وی در خیابان الواد واقع در بخش قدیمی قدس به شهادت رساندند.

در حمله این شهادت طلب فلسطینی، دو صهیونیست به هلاک رسیدند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به طور رسمی مسئولیت عملیات شهادت طلبانه قدس که به هلاکت 2 صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.

این جنبش طی بیانیهای مسئولیت عملیات شهادت طلبانه دیروز در قدس اشغالی را برعهده گرفت.

بر اساس این گزارش، یکی از مسئولان برجسته جنبش «جهاد اسلامی» با اشاره به این عملیات اعلام کرد: «مهند الحلبی» عامل عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی از اعضای این جنبش بوده است.

در این عملیات دو نفر از صهیونیستها به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، یک نوجوان فلسطینی دیگر به نام «فادی علون» از اهالی روستای «العیساویه» صبح امروز در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این نوجوان قصد حمله به شهرکنشینان را داشت.

از شب گذشته دهها نفر از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست به چندین محله در قدس اشغالی یورش بردهاند و راهپیماییها و ایستهای تحریک آمیزی در خیابانهای قدس ترتیب دادهاند و طی آن شعارهای ضد اسلامی و عربی سر دادند.

همچنین پس از این عملیات، نظامیان صهیونیست همه ورودیهای بخش قدیم قدس را بسته و در برخی مناطق از جمله باب السلسله به سمت فلسطینیان یورش بردند.

شمار زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی راهی این منطقه شده و تمامی راههای منتهی به آن را بستهاند و تحقیقات گستردهای را برای پی بردن به جزئیات این عملیات آغاز کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها