از سوی امام خامنه‌ای و با حضور ایشان؛

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا برگزار شد

مراسم یادبود جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ - 04October 2015

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا برگزار شد

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم بزرگداشت و یادبود جانباختگان مظلوم فاجعه منا از سوی حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعدادی از خانوادههای جانباختگان فاجعه منا، رؤسای قوا، علما و روحانیون، شخصیتها و مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار شد، قاریان قرآن کریم آیاتی از کلامالله مجید را تلاوت کردند و سپس مداحان اهل بیت(ع) در رثای حضرت سید الشهدا علیهالسلام و در سوگ جانباختگان مظلوم فاجعه منا به مرثیهسرایی پرداختند.

در این مراسم حجتالاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با بیان اینکه فاجعه منا وجدانها را آرزده و دلها را جریحهدار کرد، گفت: آل سعود در خون پاکترین انسانها مقصر است.

همچنین بهطور همزمان، مراسم بزرگداشت و یادبود جانباختگان مظلوم فاجعه منا در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) در قم و سایر مراکز استانهای سراسر کشور از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار