در کمیسیون امنیت ملی مجلس صورت گرفت

ارائه گزارش سازمان اطلاعات سپاه درخصوص «جیسون رضائیان»

سازمان اطلاعات سپاه از پرونده جیسون رضائیان به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارش داد.
کد خبر: ۵۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ - 04October 2015

ارائه گزارش سازمان اطلاعات سپاه درخصوص «جیسون رضائیان»

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز از مقام معظم رهبری بهدلیل موضعگیری سنجیده، منطقی، بهموقع و شجاعانهشان در مقابل عربستان سعودی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی افزود: از دید کمیسیون، رفتارهای پرخاشگرانه عربستان سعودی نیازمند تدوین استراتژی جدیدی از سوی جمهوری اسلامی ایران در قبال این کشور است، و لذا کمیسیون در جلسات آینده درباره ماهیت و محتوای این استراتژی وارد بحث خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس در ادامه تصریح کرد: در این جلسه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره شیوههای نفوذ دشمن برای آسیب زدن به بنیانهای انقلاب و نظام که از جمله آن میتوان به «جیسون رضائیان» اشاره کرد، گزارشی ارائه داد.

شفیعی یادآور شد: طبق گزارش سازمان اطلاعات سپاه «جیسون رضائیان» یک ایرانی آمریکاییالاصل است و یک عنصر حائز اهمیت برای آمریکاییها محسوب میشود؛ به گونهای که آمریکاییها برای آزادی وی بسیار تلاش میکنند. «جیسون رضائیان» مأمور اجرای تفکر آن دسته از سنای آمریکاست که معتقدند «اگر آمریکا بتواند روابط خود را با ایران به سطح قبل از انقلاب برگرداند، حکومت ایران را میتوان به آسانی ساقط کرد».

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها