در حمایت از تیم هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد؛

برگزاری اولین جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا"

دبیر اولین جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" گفت: این جشنواره در جهت حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با اعضای گروه 1+5 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸ - 02November 2013

برگزاری اولین جشنواره

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اولین جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" در سه بخش اصلی عکس، پوستر و کاریکاتور و بخش جانبی مستند و کلیپ، سرود، مقاله و وبلاگ برگزار میشود.

"چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"، "آمریکا و خودبرتربینی"، "آمریکا و حقوق بشر"، "آمریکا و ظلم"، "آمریکا و اسلامهراسی"، "آمریکا و ایران هراسی" و ... از جمله موضوعات این جشنواره هستند.

"میثم محمدحسنی" دبیر اجرایی جشنواره «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا» درباره جزئیات، اهداف و برنامههای این جشنواره گفت: این جشنواره در جهت حمایت از تیم مذاکرهکننده هستهای کشورمان با اعضای گروه 1+5 و با همکاری سازمانهای مردم نهاد و NGOها شکل گرفته است.

وی افزود: اتفاقاتی که در این اواخر صورت گرفت و به خصوص افشای شنود آمریکا از سران و شهروندان آلمان و فرانسه، ما را بر آن داشت تا با همکاری خبرگزاری تسنیم و حزبالله سایبر و نیز شبکه نصر تیوی و مؤسسه بشارت به همفکری رسیده و این جشنواره را تدارک دهیم.

محمدحسنی تصریح کرد: تاکنون بیش از 140 نفر آثار خود را از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال کردهاند که بنده معتقدم استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است و این امر باعث شده تا ما به ادامه آن در سالهای آینده نیز دلگرم شویم.

وی با بیان اینکه در بخش داوری جشنواره از تجربیات اساتید مجرب و کاردان استفاده شده است، اظهار داشت: استاد محمود عبدالحسینی داوری بخش عکس، استاد محمدحسین نیرومند داوری بخش پوستر و استاد مازیار بیژنی نیز داوری بخش کاریکاتور جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه استقبال از این جشنواره فراتر از حد انتظار بوده است، گفت: فعالیتها تاکنون خودجوش بوده است و ارزیابی بنده از میزان استقبال صورت گرفته از این جشنواره غیرقابل تصور است.

دبیر اجرایی جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا تصریح کرد: دبیرخانه دائمی این جشنواره در حال حاضر تأسیس شده و انشاءالله هر سال این برنامه را خواهیم داشت و در سال آینده قطعاً با قدرت بیشتر و جایزههای چشمگیرتری برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره هر ساله مقارن با 13 آبان و ایام استکبارستیزی برگزار میشود، گفت: سعی ما بر این است که اختتامیه جشنواره در روز 16 آذر برگزار شود، اما در صورتی که استقبال به همین ترتیب باشد، مجبوریم تاریخ آن را تا روز 9 دی تمدید کنیم، اما سعی ما این است که اختتامیه در روز 16 آذر هر سال برگزار شود.

دبیر اجرایی جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: "نادر طالبزاده" مستندساز، محقق و پژوهشگر رسانهای به عنوان دبیر جشنواره انتخاب شده است.

علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت http://dw-usa.com مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار