جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

تصمیمات نتانیاهو، فلسطینیان را برای مقابله با اشغالگران مصمم‌تر می‌کند

جبهه خلق برای آزادی فلسطین همه گروه‌های ملی و اسلامی و مردم فلسطین را به بسیج عمومی برای مقابله با جنایت‌های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تصمیمات کابینه این رژیم فراخواند.
کد خبر: ۵۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ - 07October 2015

تصمیمات نتانیاهو، فلسطینیان را برای مقابله با اشغالگران مصمم‌تر می‌کند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیهای تصمیمات کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین از جمله تخریب منازل مجریان عملیات استشهادی و نیز اقدام نیروهای اشغالگر برای تخریب منازل 3 شهید فلسطینی به نام های غسان و عدی ابو جمل و محمد جعابیص و پلمپ خانه معتز حجازی را «تروریسم دولتی» خواند.

در این بیانیه آمده است که این سیاست صهیونیستها یک روش انتقام گیرانه قدیمی است که شکست آن به اثبات رسیده است و چنین تصمیماتی تنها اراده ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگران را بیشتر میکند.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای توسعه بازداشتهای اداری تظاهرات کنندگان و تبعید تظاهرات کنندگان و یا تحریک کنندگان به تظاهرات از مسجد الاقصی را بیانگر حجم ناتوانی صهیونیستها در رویارویی با انتفاضه جوانان فلسطینی و تحرکات مردمی دانست.
در ادامه این بیانیه آمده است که یکی از مهمترین دستاوردهای انتفاضه جوانان فلسطینی در قدس و کرانه باختری این است که آنها با قهرمانی، جانفشانی و مقاومت خود، واقعیت جدیدی را بر اشغالگران و شهرک نشینان تحمیل کرده و با سیاستهای آنها مبنی بر تحمیل واقعیت بر شهر قدس و مقدسات و تقسیمبندی زمانی و مکانی مسجد الاقصی مقابله کردند، بنابراین ملت فلسطین باید افتخار کند که خیابانها و کوچههای قدس و جادههای کرانه باختری را به وضعیتی تبدیل کردهاند که رفت و آمد نظامیان و شهرکنشینان در آنها ممنوع شده است و دیوار براق نیز خالی از حضور شهرک نشینان است که این اتفاق در تاریخ بی سابقه است.
جبهه مذکور همچنین تشکیل رهبری ملی یکپارچه برای هدایت تحرکات مردمی و مشارکت گسترده همه طیفهای ملت فلسطین در آن را خواستار شد و از تشکیلات خودگردان نیز خواست تا هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر را متوقف کرده و با هجوم صهیونیستها و جنایتهای اشغالگران مقابله نمایند.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه منزل «غسان ابو جمل»، «عدی ابو جمل» و «محمد جعابیص» در شهرک جبل المکبر واقع در جنوب قدس اشغالی را منفجر و منزل «معتز حجازی» در حی الثوری واقع در جنوب مسجد الاقصی را با بلوک بتنی مسلح پلمپ کردند.
این 3 فلسطینی سال گذشته عملیات استشهادی در قدس اشغالی انجام داده بودند.
بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به همراه نیروهای ارتش پس از بستن مناطق اطراف، منزل این 2 فلسطینی را تخریب کردند.
ابو جمل، جعابیص و حجازی سال گذشته عملیات استشهادی علیه صهیونیستها انجام داده و به دنبال آن با تیراندازی از سوی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
ابوجمل و یکی از نزدیکان وی در تاریخ 18 نوامبر سال 2014 به سمت شهرک نشینان صهیونیست در یک معبد اسرائیلی در قدس غربی حمله کرده و 5 نفر از آنها را به قتل رساندند همچنانکه جعابیص نیز در تاریخ 4 آگوست 2014 دو صهیونیست را در قدس اشغالی با بولدوزر زیر گرفت و به قتل رساند و همچنین تعدادی نیز زخمی شدند.
بر پایه این گزارش، حجازی نیز در تاریخ 9 اکتبر 2014 به سمت یک خاخام افراطی به نام «یهودا کلیک» که صهیونیستها را به یورش به مسجد الاقصی تحریک میکرد، تیراندازی کرد که باعث زخمی شدن وی شد.
منبع: رسانه خبری فلسطین
نظر شما
پربیننده ها