جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

دفاع مقدس و راهیان نور امتداد راه مقدس اباعبدالله(ع) و حرکت فرهنگی عاشورای حسینی است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام به‌ویژه دانش‌آموزان بوده‌ایم که وجود 3500 شهید دانش‌آموز و فرهنگی در فارس، سند گویای این واقعیت است.
کد خبر: ۵۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ - 08October 2015

دفاع مقدس و راهیان نور امتداد راه مقدس اباعبدالله(ع)  و حرکت فرهنگی عاشورای حسینی است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، آئین نمادین آغاز اعزام 50 هزار دانشآموز بصیر فارس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور دانشآموزی امروز، 14 مهرماه با حضور سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش فارس و تعدادی از دانشآموزان شیرازی برگزار شد.

سردار ابوالفضل گزنی در این مراسم  اظهار داشت: راهیان نور دانشآموزی یک حرکت بزرگ فرهنگی است و دانشآموزان در قالب اردوهای راهیان نور پا به محلها و یادمانهایی از دوران دفاع مقدس خواهند گذاشت که جای پای شهیدان است، قدم به قدم سفر راهیاننور گویای حضور و حماسه آفرینی ایثارگران و شهدا و خانوادههای ایشان است.

وی دفاع مقدس و راهیان نور امتداد راه مقدس اباعبدالله(ع)  و حرکت فرهنگی عاشورای حسینی دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور مقتدرانه رزمندگان اسلام بهویژه دانشآموزان بودهایم که وجود 3500 شهید دانشآموز و فرهنگی در فارس، سند گویای این واقعیت است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس تصریح کرد: آنچه در بحث راهیان نور اهمیت ویژهای دارد موضوع توجه به تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که امروز باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شده است، دستاورد حماسه بزرگ دفاع مقدس، استقلال ایران، عزت و سربلندی ملت ایران و جایگاه ویژه ایران اسلامی در جهان اسلام است.

گزنی خاطرنشان کرد: کاروانهای راهیان نور وارد سرزمینهای مقدسی میشوند، حضور دانشآموزان در این مناطق رفتار و اعمال ایشان را تحت تأثیر قرار میدهد که دلنوشتههای ایشان پس از سفرهای راهیان نور مؤید همین موضوع است.

به گزارش دفاع پرس، اولین اعزام راهیان نور دانش آموزی استان فارس در قالب یک کاروان 1200 نفره از شهرستانهای استان فارس انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار