استاندار مازندران:

دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای انقلاب اسلامی است

«حسینی‌پور» گفت: دفاع مقدس آئینه تمام نمای تاریخ ملتی است که با تقدیم همه هستی خود، از کیان و ناموس وطن و اسلام ناب محمدی (ص) صیانت کرد.
کد خبر: ۵۴۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 22September 2022

دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ شهریور سالگرد دفاع مقدس با صدور پیامی یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و دلاوری‌های مدافعان ایران اسلامی و کیان اسلام ناب محمدی (ص) را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

دفاع مقدس آئینه تمام نمای تاریخ پرشکوه ملتی است که با حمیت و جانبازی در برابر هیمنه مجموعه قدرت‌های بزرگ جهان و جنگ افزار‌های بی‌رحمانه و مدرن دشمنان ایران اسلامی و دین خداوند با سلاح ایمان، شهادت طلبی و ایثار ایستادگی کرد و با تقدیم همه هستی خود، از کیان و ناموس وطن و اسلام ناب محمدی (ص) صیانت کرد.

امروز فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری برای دین و کشور به عنوان والاترین میراث و آموزه دفاع مقدس و شهیدان گرانقدر این دوران به سرعت در حالت گسترش در کشور‌های مسلمان منطقه است و در میان جوانان و نوجوانان و مردم شهیدپرور ما به صورت یک نماد و ارزش والا، الهی و قابل اتکا برای عبور از سخت‌ترین شرایط و موقعیت‌های صعب و دشوار درآمده و در سایه رهبری‌های داهیانه و خردمندانه فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و روحیه جهاد و شهادت طلبی که دستاورد عظیم و ماندگار دوران دفاع مقدس و تداوم آن در طول حیات انقلاب اسلامی است، ملت‌های آزادی خواه پنجه در پنجه حکومت‌های جائر منطقه در انداخته‌اند و پوزه زورمداران را به خاک مالیده‌اند.

پرورش، نضج و تعالی شخصیت‌های بزرگ و ممتازی همانند فرماندهان و سرداران دفاع مقدس و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که موجب دلگرمی مردم شیعه و مسلمان منطقه و محور مقاومت برای صیانت از حریم آل الله (علیهم السلام) شد و داعشی‌ها و تکفیری‌ها را به خاک ذلت کشاند، در ظل فرهنگ ایثار و شهادت به تحقق رسید.

امروز بر همه ما فرض است تا نسل‌های جوان و نوجوان را با ابعاد عمیق‌تر این ودیعت بزرگ و معنوی تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی که موجب ایستادگی در برابر صف بندی دشمنان نظام و عزت و سرافرازی و اقتدار مردم ایران گشت، بیش از پیش آشنا کنیم و با ایجاد تاسیسات، موزه‌ها و مراکز فرهنگی زمینه ارائه این میراث معنوی – تاریخی را به مردم دنیا فراهم کنیم.

اینجانب ضمن تبریک ۳۱ شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت کشور از خداوند بزرگ برای ملت عزیز ایران در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های خطیر، بهروزی، توفیق و سربلندی و عزت روزافزون در سایه سار هدایت‌ها و منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار