سردار کاظمینی:

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، تداوم راه انقلاب است

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: : ما به اقدام عملیاتی انجام شده توسط دانشجویان افتخار می‌کنیم و همواره از آن دفاع می‌کنیم و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 13 آبان، ثابت خواهد کرد که انقلاب همواره ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰ - 03November 2013

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، تداوم راه انقلاب است

سردار محسن کاظمینی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه ملت ما در سال 58 انقلاب دومی را تجربه کرد اظهار داشت: تسخیر لانهٔ جاسوسی انقلاب دومی بود که توسط دانشجویان پیرو خط امام و با پشتیبانی ملت به وقوع پیوست.


وی ادامه داد: کسانی که آن روز خواستار تعطیلی سفارت آمریکا بودند و از تسخیر سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی انتقاد کردند، امروز شاهد این موضوع هستند که سفارت خانه های آمریکا در هر نقطه ای از جهان در حال جاسوسی است.
 

سردار کاظمینی با اشاره به به اقدام دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر سفارت آمریکا تصریح کرد: ما به اقدام عملیاتی انجام شده توسط دانشجویان افتخار میکنیم و همواره از آن دفاع میکنیم.
 

فرمانده سپاه محمد رسوالله اذعان داشت: علی رغم دیدگاه بعضی از مردم که مشکلات موجود را در قطع رابطه با آمریکا میدانند باید گفته شود مگر آن دسته از کشورهایی که با آمریکا در ارتباط هستند در وضع خوبی به سر میبرند؟

وی با اشاره به اینکه جوانان ما میدانند که اساساً مبارزه با آمریکا برای ما استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، اظهار امیدواری کرد که 13 آبان امسال نیز با حضور مردم و جوانان در روبروی خانهٔ لانه جاسوسی در خیابان طالقانی با شکوهتر برگزار شود و این حضور پررنگ، ثابت خواهد کرد که انقلاب همواره ادامه دارد.
نظر شما
پربیننده ها