بیانیه نیروی انتظامی در آستانه 13 آبان؛

یوم الله 13 آبان نماد عینی استکبار ستیزی ملت ایران در برابر شیطان بزرگ است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله 13 آبان را که نماد عینی استکبار ستیزی ملت ایران در برابر شیطان بزرگ (آمریکا ) می باشد را ،تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶ - 03November 2013

یوم الله 13 آبان نماد عینی استکبار ستیزی ملت ایران در برابر شیطان بزرگ است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن پیام نیروی انتظامی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان نماد استقامت، ایستادگی و توکل ایرانیان به ذات اقدس الله و عدم تردید آنها در تحقق وعده الهی است. امسال 13 آبان با طلیعه ماه محرم، ماه آزادی و حقیقت و عزتطلبی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همزمان شده است تا صدای " هیهات من الذله " ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند بخورد و به دنیا نشان دهد که ایران در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.
 
درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمهها و توطئههای سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکلگیری نهضت بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت خواهی در جای جای عالم کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است.
 
مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزههای جاودان حضرتامام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) آموخته است و در این راستا، ضمن رصد هوشمندانه رویکردها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بی شمار تاریخی آنها علیه خود اطمینان و اعتماد پیدا نکنند، همچنان دشمن شماره یک ایران اسلامی به شمار رفته و پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران و زورگویان حفظ خواهند کرد.
 
نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و حضور و مشارکت فعال در هرچه باشکوهتر برگزاری این روز ، تمهیدات لازم را برای این روز تاریخی در نظر گرفته است.

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار