چند خط با شهدا/ شهدای نیروی انتظامی؛

تفریحش مبارزه با فساد بود/در اعلامیه ها و تمام پلاکاردهایم مرا به عنوان یک بسیجی معرفی کنید

شهید رضایی فرد مقدم در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: می خواهم در تشییع و تدفین جنازه ام بسیجی ها باشند و در اعلامیه ها و تمام پلاکاردهایم مرا به عنوان یک بسیجی معرفی کنید.
کد خبر: ۵۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ - 19October 2015

تفریحش مبارزه با فساد بود/در اعلامیه ها و تمام پلاکاردهایم مرا به عنوان یک بسیجی معرفی کنید

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید "مهدی رضایی فرد مقدم" از شهدای نیروی انتظامی، متولد 22 مرداد ماه سال 1357است. بسیار علاقه مند به خواندن نماز بود و از سن 7 سالگی نمازهای یومیه را به جا می آورد.

به قدری به پیاده کردن احکام شرعی  علاقه مند بود که هرگز به کوچکتر از خودش ظلمی نمی کرد. امر به معروف و نهی از منکر نزدش ارزش خاصی داشت و تفریحش مبارزه با فساد بود.

شهید رضایی فرد مقدم همیشه به بزرگتر از خودش احترام می گذاشت و هیچگاه نماز شبش، نماز جمعه و غسل جمعه اش ترک نشد علاقه مندی عجیبی به ولایت داشت و آرزویش شهادت در سنگر بسیج  بود و همیشه حسرت شهدا را می خورد.

دو سال دروس حوزوی را آموزش دیده بود که به خدمت در سپاه درآمد و بعد از گذشت یکسال وارد نیروی انتظامی شد و در سال 1378 به عنوان یک بسیجی به منطقه سیستان و بلوچستان اعزام شد و در ماموریت در منطقه خاش در 14 تیرماه در درگیری با اشرار به آرزوی دیرینه اش رسید.

شهید رضایی فرد مقدم در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: از شما می خواهم از خط ولایت، رهبری و بسیج هرگز جدا نشوید و به این ریسمان انقلاب چنگ بزنید. سعی کنید میان شما نفاق نباشد و اتحاد یکدیگر را حفظ کنید.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: می خواهم در تشییع و تدفین جنازه ام بسیجی ها باشند و در اعلامیه ها و تمام پلاکاردهایم مرا به عنوان یک بسیجی معرفی کنید.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار