بروجردی:

تغییری در ماهیت استکباری رژیم امریکا ایجاد نشده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در همه زمینه ها توان و قدرتمندی خود را در مقابل آمریکا افزایش دهیم؛ زیرا فقط گفتن شعار "مرگ بر آمریکا" برای نشاندادن مخالفت ما با استکبار کافی نیست.
کد خبر: ۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷ - 03November 2013

تغییری در ماهیت استکباری رژیم امریکا ایجاد نشده است

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دفاع مقدس با بیان اینکه روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: در راس این استکبار، آمریکا قرار دارد. این روز دانشجویان به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند که این کار باعث کشتار دانشجویان ما شد.

علاءالدین بروجردی افزود: در شرایط فعلی علیرغم همه ادعاهای آمریکا مبنی بر تغییر رفتار خود با ایران، هیچ تغییری در ماهیت آمریکا ایجاد نشده و شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ نمی شود؛ بلکه با حساسیت هایی که مردم ما نسبت به جنایت های آمریکا درزمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، امسال حضور خود را در این راهپیمایی پررنگ تر می کنند.

وی تاکید کرد: ما باید در همه زمینه ها توان و قدرتمندی خود را در مقابل آمریکا افزایش دهیم؛ زیرا فقط گفتن شعار "مرگ بر آمریکا" برای نشان دادن مخالفت ما با استکبار کافی نیست؛ بنابراین دانشجویان و جوانان باید بیشتر به علم مسلح شوند و در برابر ترفندهای آمریکا، توانمندی های خود را در عرصه های راهبردی ارتقا داده تا در این مبارزه موفق شوند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان گفت: امیدوارم شاهد حضور پررنگ مردم کشور اسلامی ایران  در این راهپیمایی باشیم و این حضور پیامی را برای آمریکاییها در پیش دارد، که نشانگر این است که ملت ایران  راهی را که انتخاب کرده اند در آن بسیار جدی و با عزمی راسخ ایستادهاند و این آمریکا است که باید سیاست های خود را در مقابل ملت انقلاب اسلامی ایران تغییر دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار