مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد:

اجرای طرح یک لقمه مهربونی ویژه ایام عزاداری سالار شهیدان

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح یک لقمه مهربونی ویژه ایام عزدارای سالار شهیدان، امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ - 20October 2015

اجرای طرح یک لقمه مهربونی ویژه ایام عزاداری سالار شهیدان

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس، "فرزاد هوشیار پارسیان"مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران  گفت: شهروندان از طریق تماس با شماره 4379 می توانند تمایل خود را برای اهدای غذاهای اضافی هیئات اعلام کنند و همکاران ما نیز پس از جمع آوری نذورات نسبت به توزیع آن ها در مناطق محروم اقدام می کنند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح عنوان کرد: در نظر داریم تا در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان و جلوگیری از هرگونه اسراف و هدررفت غذا طرح یک لقمه مهربونی ویژه ایام محرم را از تاریخ 28 مهرماه لغایت 7 آبان ماه (مصادف با 15 محرم ) در مناطق محروم پایتخت اجرا کنیم.
 
پارسیان با بیان اینکه شهروندان عزیز با شماره گیری 4379 می توانند تمایل خود را برای شرکت در این طرح معنوی اعلام کنند، اظهار داشت: پس از تماس شهروندان و ارائه آدرس، خودروهای ما به هیئت ها یا خانه هایی که حداقل 20 غذای اضافه برای اهدا در نظر گرفته اند، اعزام شده و نذورات را جمع آوری می کنند. در مرحله بعد نیز سازمان های مردم نهاد به منظور توزیع نذورات میان افراد مستمند و نیازمند وارد عمل می شوند.
 
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، اهداکنندگان در صورت تمایل می توانند سازمان های مردم نهاد را در امر توزیع غذا همراهی کنند. البته، در صورت عدم تمایل اهداکنندگان،سازمان های مردم نهاد خود به تنهایی غذاها را در مناطق و محلات محروم توزیع می کنند.
 
به گفته هوشیار تمامی افراد بی سرپناه و بی خانمان گروه مخاطب طرح محسوب می شوند و قرار است تا غذاهای اضافه هیئات در محلاتی همچون محله هرندی واقع در منطقه 12، محله خلازیر واقع در منطقه 18 و دره فرحزاد در منطقه 2 و 5 توزیع شود.
 
وی در پایان با بیان اینکه شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز می توانند تقاضای خود را برای اهدای غذاهای اضافه اعلام کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با مشارکت پرشور شهروندان در این طرح از اسراف جلوگیری شود و غذاهای اضافی نیز در اختیارافراد آسیب دیده و نیازمند قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار