جانشین فرمانده دانشگاه افسری دانشگاه امام حسین(ع):

آمریکا از ملت ایران می‏ترسد/ نیرنگ‏های آمریکا هیچ وقت تمامی ندارد

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: آمریکا از ملت ایران می‏ترسد و باید دانست که نقشه‏ها و نیرنگ‏های آمریکا علیه ایران هیچ وقت تمامی ندارد.
کد خبر: ۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴ - 04November 2013

آمریکا از ملت ایران می‏ترسد/ نیرنگ‏های آمریکا هیچ وقت تمامی ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار دوم پاسدار حمید اباذری یکشنبه شب در نخستین یادواره سردار شهید احمد کاظمی و 14 شهید شهرک مهک گیلاوند دماوند در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرک بیان کرد: آمریکا اگر میتوانست بلایی سر ایران بیاورد، لحظهای درنگ نمیکرد و اینکه امروز شاهد هستیم، این کشور کاری علیه جمهوری اسلامی ایران نمیکند، به خاطر ترس از ملت و کشور ماست.

وی با بیان اینکه رابطه ما با ایران همچون رابطه گرگ و میش است، افزود: ما شعار «مرگ بر آمریکا» را تا زمانی که آمریکاییها از ملت ما بابت تمام ظلمهایی که کردهاند، عذرخواهی نکنند، سر خواهیم داد.
 
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با ذکر اینکه تا زمانی که سر استکبار پر از تکبر است، پاسخش مشتهای گره کرده ماست، ادامه داد: ملت ما روز 13 آبان، مرگ بر آمریکا خواهند گفت و از این مرگ گفتن نیز ابایی نخواهند داشت.
 
وجود چهرهای خبیث در پشت چهره به ظاهر آراسته آمریکا
 
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به وجود چهرهای خبیث در پشت چهره به ظاهر آراسته آمریکا بیان کرد: نتیجه تدبیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، برای ما بازی برد- برد است.
 
اباذری اضافه کرد: اگر این مذاکرات به نفع جمهوری اسلامی تمام شود، بردهایم و اگر هم به نفع ما نشود، باز هم بردهایم؛ چرا که کسانی که به آمریکا خوشبین هستند، خواهند فهمید که خباثت آمریکا بیش از اینهاست.
 
وی شرکت در مذاکره را با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران دستور صریح مقام معظم رهبری خواند و افزود: ما نیز به پیروی از رهبر معظم انقلابمان، از دولت خود حمایت میکنیم؛ اما همچنان به آمریکا بدبین هستیم.
 
آمریکا، ایران را به چراگاه آبادی برای خود تبدیل کرده بود
 
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، کشور را در حال حاضر به کشتی ثبات و امنی تشبیه کرد که آمریکا چشم دیدن این آرامش و امنیت را نداشته و همواره در صدد بر هم زدن آرامش در ایران است.
اباذری با اشاره به جنایتها و ظلم و جورهای 60 ساله آمریکا بیان کرد: نخستین خیانت آمریکا به ملت ایران در 28 مرداد 1332 ثابت شد و از آن زمان به مدت 25 سال، یک فرد فاسد و خونخوار را بر سر گنجی عظیم به اسم ایران گذاشتند.
 
وی ادامه داد: آمریکا، ایران را به چراگاه آبادی برای خود تبدیل کرده بود و تا جایی که میتوانست در این مرتع چرید و اموال ما را به غارت برد.
 
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: آمریکا در عوض وابستگی تام، تحقیر و کاپیتولاسیون را به مردم ایران داد و نوکر «بله قربان گویش» را که تا کمر جلویش خم میشد، به عنوان ژاندارم منطقه انتخاب کرد.
 
نیرنگهای آمریکا علیه ایران هیچ وقت تمامی ندارد
 
اباذری در ادامه به پیروزی حرکتی که از 1343 آغاز شده بود، اشاره و بیان کرد: در نهایت، همین دشمن خونی را یک پیر فرزانه 80 ساله شکست داد و بساط عیش و نوشش را در سال 1357 در ایران برچید.
 
وی در ادامه بیان جنایتهای آمریکا به جنگ تحمیلی، حمایت از گروهکهای تروریستی و فتنه اخیر در سال 1388 اشاره و تصریح کرد: نقشهها و نیرنگهای آمریکا علیه ایران هیچ وقت تمامی ندارد.
 
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: به خاطر همین است که باید و بدون شک، هر چه فریاد داریم با شعار «مرگ بر آمریکا»، بار دیگر بر سر غربیها بکشیم.
 
گفتنی است؛ نخستین یادواره سردار شهید احمد کاظمی و 14 شهید شهرک مهک دماوند، در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرک و با حضور پرشور مردم و خانوادههای شهدا و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد.
 
همچنین در خلال این مراسم نورانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرک تشییع شد و دل و جان حاضران را جلا و صفا داد.
نظر شما
پربیننده ها