پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت پاسدار شهید مهدی علیدوست

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با صدور پیامی، شهادت شهید مهدی علیدوست را که در حین ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید، به خانواده این شهید، تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 23October 2015

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت پاسدار شهید مهدی علیدوست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، متن کامل پیام سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت پاسدار شهید مهدی علیدوست که در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگاند؛ این پاداش صبر و استقامت آنهاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست. (مقام معظم رهبری)

خانواده معظم شهید بزرگوار مهدی علیدوست

با سلام و احترام

درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی.

سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدا و افتخار آفرینان اسلام و ایران عزیز و سپاس خدای را که به ما توفیق داد تا تهنیتگوی بزرگوارانی باشیم که در تاروپودی از عاطفه و احساس لطیف، اصالت و معصومیتی به قداست و کرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و در ادای تکلیف نسبت به آن کریمان تا اوج افلاک سوار بر سیطره سرخ شهدا شده و در صیانت از شجره طیبهای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلبهای همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند؛ حماسهای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی میتوان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانههای استوارشان است.

شما به حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامی دیگر از سوی فرزندان حسینی(ع) در روزگاری نهچندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد زینبگونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید و اثبات کردید همواره پشتیبان ولایت فقیه هستید و با گوش جان به فرامین رهبری دل میسپارید و برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهید بود تا انقلاب اسلامی که یادگار امام عظیمالشأن و خونبهای هزاران شهید، جانباز و آزاده والامقام است بتواند همچنان با شتاب و سرافرازی به پیش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ناکامی و مذلت مواجه سازد.

اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکمیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنهای از خداوند متعال خواستارم.»

شهید علیدوست جمعی گردان تکاور لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) بود که به عنوان اولین پاسدار مدافع حرم از استان قم در درگیری با گروهک تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید و روز سه شنبه 28 مهر در قم تشییع و خاکسپاری شد.
وی 26 ساله و اهل روستای آلانق شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی بود که از 20 سال قبل به همراه خانواده در قم سکونت داشتند. از وی یک فرزند دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار