مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز :

سفر جک استراو تروریستی است نه توریستی / سومین حرم اهل بیت جای مکاران نیست

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز ضمن اعتراض به حضور جک استرو در سومین حرم اهل بیت ، نسبت به خبرهایی مبنی بر حضور وی در دانشگاه شیراز هشدار داد.
کد خبر: ۵۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ - 23October 2015

سفر جک استراو تروریستی است نه توریستی / سومین حرم اهل بیت جای مکاران نیست

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در مصاحبه ای پیرامون حضور جک استراو در شیراز گفت : باعث تاسف بسیار است که در شب تاسوعای حسینی خبری ناگوار، خشممان نسبت به یزیدیان زمانه را فزونی بخشید. حضور سمبل و نماد استکبار پیر، جرثومه دشمنی علیه ایران، عامل و آمر فتنه های علیه کشور موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت. ننگ بر مسئولینی باد که هیچ توجهی به نفوذ دشمن ندارند.

عباس توانا  افزود : خوش خیالی است اگر سفر جک استراو را صرفا توریستی بدانیم. سفر جک استراو تروریستی است نه توریستی، سفر این کوچک مرد جلوه آشکار دست چدنی است که با دستکش مخملی پوشانده شده است.

دانشجوی ارشد اقتصاد دانشگاه شیراز افزود : این آقای وزیر اسبق روباه پیر، عاشورا و تاسوعای 88 در پی تئوریزه کردن براندازی جمهوری اسلامی در خیابان های کشور بوده، حالا در همان خیابان ها جسارت قدم زدن پیدا کرده است. اُف بر مسئولینی که مسبب قدم نهادن وی در سومین حرم اهل بیت شده اند چرا که سومین حرم اهل بیت جای مکاران نیست. مگر سیاست های مستکبرانه انگلیس و دشمنی های دولتمردان پلید این کشور پایان پذیرفته یا تغییر کرده؟ هر روز یک بهانه دشمنی می تراشند.

وی افزود : سال 88 با دخالت مستقیم در سرنوشت کشور خیانت های جبران ناپذیری را به بدنه جوان کشور وارد کردند حالا چه شده که دولتمردان ما خون شهدای فتنه را فراموش کرده اند؟ آقای استراو اگر میخواهد ایران بیاید، ابتدا باید پاسخگوی جنایات و بی احترامی مکررش باشد، ابتدا بخاطر بی احترامی هایش در سال 82 مجازات شود.

آقای روحانی آن زمان نماینده ملت بوده که جک استراو آن بی احترامی را انجام داد و نه تنها نماینده خودش، حالا نیز باید از ملت عذرخواهی کند نه اینکه کل قوای ملت آماده باش مهیا کردن امکانات بهتر سفر عامل نفوذ گردد. ساده انگاری است بگوییم سفرش فقط و فقط توریستی است، آقایان دیپلماسی که بهتر از هرکسی معنی این سفر ننگین را می دانند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز پیرامون گفته هایی مبنی بر حضور جک استرو در دانشگاه شیراز گفت : تاسف آور آنکه این آقایان خودفرخته به دنبال مهیای حضور وی در دانشگاه هستند، مگر غیرت ایرانی در رگ جوانان این مرز و بوم نباشد که عامل سرقت علمی به دانشگاه راه یابد.

وی در پایان با اشاره به محرم و عاشورای حسینی گفت : عزاداران حسینی تاب مشاهده شمر زمانه را نخواهند داشت، یقینا اگر قصد حضور در دانشگاه داشته باشد، جوانان انقلابی عزادار عاشورای حسینی نخواهند گذاشت روز آرامی را پشت سر گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار