راهپیمایی هزاران دانشجو و دانش آموز به سمت لانه جاسوسی؛

مراسم مبارزه با استکبار دقایقی دیگر آغاز می‌شود

مراسم مبارزه با استکبار در حالی تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود که اقشار مختلف از جمله دانش آموزان و دانشجویان و سایر آحاد جامعه مقابل لانه جاسوسی تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا نسبت به ملت ایران و جهان نشان می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷ - 04November 2013

مراسم مبارزه با استکبار دقایقی دیگر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم سیزده آبان در حالی آغاز می شود که اقشار مختلف از جمله دانش آموزان و دانشجویان و سایر آحاد جامعه از ساعتی پیش مقابل لانه جاسوسی؛ سفارت سابق آمریکا در ایران؛ تجمع کرده وبا در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته ها انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا نسبت به ملت ایران وجهان نشان می دهند.

بنر و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا و عکس هایی از نحوه ورود دانشجویان به لانه جاسوسی در خیابان طالقانی و دیوارهای این خیابان نصب شده است.
 
به گزارش مهر سرود های با مضمون مرگ بر آمریکا در مقابل لانه جاسوسی در حال پخش است و به لحظه به لحظه جمعیت حاضر اضافه می شود.
 
گروه های دانش آموزی با بر تن داشتن لباس های متحد الشکل و به دست داشتن پلاکارد مرگ بر آمریکا به سمت لانه جاسوسی در حرکت هستند.
 
همچنین جمع زیادی از خانواده های شهدا در خیابان طالقانی تقاطع حافظ تجمع کرده و دقایقی دیگر راهی محل برگزاری مراسم می شوند.
 
مراسم ساعت 10 صبح امروز آغاز خواهد شد.

برنامههای مراسم یومالله 13 آبان در تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا به شرح زیر است:

پس از حرکت تظاهرکنندگان از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و مدارس به سمت لانۀ جاسوسی سابق آمریکا، مراسم از ساعت 10:00 صبح با قرائت آیاتی چند از کلامالله مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزمنوازان ستاد دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرود یومالله 13 آبان توسط دانشآموزان، اجرای سرود جدید "پایان شیطان" توسط اسفندیار قره باغی، خواننده معروف سرود آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو و شعرخوانی علیرضا غزوه شاعر متعهد و معاصر انقلاب اسلامی، اجرای مداحی در آستانه شب اول ماه محرم و پس از آن شاهد اجرای زندۀ تصنیف "مرگ بر آمریکا" حامد زمانی خوانندۀ جوان کشورمان خواهیم بود و سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما نیز سخنران پایانی مراسم یومالله 13 آبان خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار