بیانیه سازمان بسیج مداحان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار؛

فریاد هیهات منا الذلة ملت ایران رمز عملیات بزرگ عاشورایی در آستانه محرم است

ملت ایران در روز 13 آبان با مشت‌های آهنین گره کرده، بغض‌های فرو خورده را از بی مهری یاران از سینه‌ها رها می سازند و بانگ رسای الله اکبر، هیهات منا الذله و مرگ بر آمریکا را احرامی دگر بسته و حسینی تر از هر زمان از عمق وجود فریاد برمی آورد.
کد خبر: ۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ - 04November 2013

فریاد هیهات منا الذلة ملت ایران رمز عملیات بزرگ عاشورایی در آستانه محرم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج مداحان به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه روز استکبار ستیزی و شکستن بتهای زمانه بیانیه ای را تنظیم کرده است که متن کامل بیانیه به شرح زیر میباشد:

اینک به فضل و مدد الطاف خفیه الهی زمان نصرت و یاری خداوند برای مومنان و مجاهدان و صابران بر دینش فرا رسیده است که مصداق فاستقم کما امرت هستند و سپاه سیاه دل ابرهه بر فیلهای بد ترکیب شیطان سوار شده و از هر سو هجمه سنگین خود را برای فتح دژ های مستحکم اسلام آماده میکند، بر ماست که با سوار شدن بر ابابیلهایی از جنس نور و بصیرت ولایی بر آنان بارانی از سجیلهای آتشین را فرو بباریم و یکبار دیگر تراکم پوشالی آنان را در هم شکنیم.
 
وعده الهی به مومنان در حال موفق شدن است و تا پیروزی جبهه اسلام و غلبه مالک سیرتان زمان بر خیمه های ابلیس دهر راهی نمانده است. طلیعه فلق و تابش انوار رحمت واسعه الهی از همه سو باریدن گرفته است، چون عباس نام آور دوران باشیم و علم به جا مانده از شهدا را چون علمدار کربلا قمر منیر بنی هاشم عباس نوجوان در آستانه محرم بر دوش گیریم و با یک یاحسین این بیرق الهی را بر قلل عزتمندی در جهان به اهتزاز بد نهاد کور دل را از طمع ورزی به سرزمین یاسهای نیلگون پشیمان سازیم.
 
بیایید دست در دست هم داده و با مشتهای آهنین گره کرده بغضهای فرو خورده را از بی مهری یاران از سینهها رها سازیم و بانگ رسای الله اکبر، هیهات منا الذله و مرگ بر آمریکا را احرامی دگر بندیم و حسینی تر از هر زمان از عمق وجود فریاد برآوریم.
 
ما مادحان، روضه خوانان و ذاکران افلاکی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را دعوت به لبیک گویی کرده و نوجوانان و جوانان عاشورایی هیآت در راهپیمایی شکوهمند سیزدهم آبان حضوری پر شور و حماسی خواهند داشت و با به نمایش گذاشتن قدرت تربیت شدگان مکتب سرخ ابی عبدالله مکر ولیده های شیطان را که خوش نشستهاند تا امان نامه بگیرند، بر آب کنیم و دستان دراز شده دشمن را که با رو کش مخملین به سوی ما امان نامه را دراز کردهاند از بیخ و بن قطع کنیم.
 
ای یاران حسین زمان! حسینی وار با تاسی مکتب خمینی کبیر (ره) با فریاد های عباس گونه و روشنگریهای زینب گونه خود در روز استکبار ستیزی به فضل خداوند کمر اهریمن بد سرشت را خرد کنیم و عزت اسلام و مسلمانان و شیعیان راستین را به رخ جهان برکشیم.
 
فریاد های ما هیهات منا الذله است و اینک ای برادر سلحشور ایرانی وهیأتی ابی عبدالله الحسین (ع) رمز این عملیات بزرگ عاشورایی در آستانه محرم الحرام یک یا حسین دیگر است، به امید پیروزی اسلام در همه عرصه های پیش رو.
 
وعده ما خیابانهای لاله گون پهن پیکر کشور عزیزمان ایران در روز سیزده آبان.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار