به مناسبت گذر ربع قرن از جنایت ضد بشری حمله به ایرباس

جنگ آمریکا با کودکان و زنان بی پناه

مسافرانی که تروریست خطاب می شدند، سلاح فوق پیشرفته ای در اختیار داشتند که برد مؤثر آن همه ی کره ی زمین و برد مفیدش در حال حاضر تمام کشورهای خاور میانه و برخی از کشورهای آمریکای لاتین می باشد؛ این سلاح موسوم به ایمان و مهماتش عمل به اسلام است.
کد خبر: ۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳ - 01July 2013

جنگ آمریکا با کودکان و زنان بی پناه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این تروریستها نماینده ی یکی از قدرتهای مزاحم ایالات متحده در اجرای سیاستهای خارجی آن کشور بودند؛ هدف از اجرای این عملیات، انهدام تروریستها و وادار نمودن آن کشور قدرتمند به پذیرش تمامی سیاستهای آمریکا در منطقه ی خاور میانه و در سطح جهانی بود.

آن روز تروریستها در پوشش تاجر و توریست مسافر یک فروند هواپیمای مسافربری بودند که فرودگاه بندر عباس را به مقصد دبی ترک می کرد؛ ایالات متحده ی آمریکا که حقوق بشر را در خطر سقوط و پایمال شدن می دید به این هواپیما ی مسافربری حمله نمود و با شلیک دو موشک به آن این خطر را از سر بشریت رفع نمود و با اجرای گزینه ی تروریسم نظامی این تروریستها را از میان برداشت.

ماهیت تروریستها

این افراد از نوزادان و کودکان زیر دو سال گرفته تا سالخوردگان را شامل می شدند؛ تروریستها در رسته های گوناگونی سازماندهی شده و برای نابودی ایالات متحده ی آمریکا تربیت شده بودند؛ اکثریت این افراد ایرانی و برخی نیز از کشورهای دیگر جهان بودند.

جرم غیر قابل بخشش

جرم غیر قابل بخشش این 290 تن مخالفت با آزادی و حقوق بشر از نوع غربی و آمریکایی بود؛ فرماندهی ناو وینسنز به نمایندگی از تمامی قضات، وکلا و مجریان احکام در سراسر دنیای غرب به خصوص ایالات متحده ی آمریکا دستور انهدام این مسافران را صادر نمود؛ جرم آنان دفاع از اسلام در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب و مقابله ی نظامی با رژیم بعثی عراق که در سال 1980 حریم کشورشان را نقض کرده و هزاران میلیارد دلار خسارت به بار آورده بود اعلام شد.

آمریکاییها جهت مقابله با فشارهای احتمالی افکار عمومی جهان اعلام کردند که ساقط نمودن این هواپیما یک اشتباه نظامی بوده؛ زیرا آنان به علت اختلال رادیویی و راداری نتوانسته اند تشخیص دهند هواپیمای در حال عبور نظامی و یا مسافربری بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار