با حضور فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز صورت گرفت

افتتاح پایگاه شهدای خلیج فارس در مجتمع خلیج فارس شیراز

پایگاه شهدای خلیج فارس در مجتمع خلیج فارس شیراز با حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ - 28October 2015

افتتاح پایگاه شهدای خلیج فارس در مجتمع خلیج فارس شیراز

 به گزارش دفاع پرس از شیراز، با سخنرانی حجت الاسلام  مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز و سخنرانی سرهنگ سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز پایگاه شهدای خلیج فارس در مجتمع تجاری خلیج فارس از حوزه شهید محمد اسلام نسب ناحیه حضرت رسول(ص)افتتاح شد و دکتر سید مهدی حسینی به سمت فرمانده پایگاه معرفی شد.

حجت الاسلام مرادی در خصوص اهمیت عزاداری برای سرور سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین(ع)سخن نمود و بر پرشکوه تر شدن عزا برای حضرت در جامعه اسلامی تاکید نمود.

 در ادامه سرهنگ حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و72تن از یارانش برا ادامه نقش بسیج در امتدا قیام ابا عبدا... الحسن (ع) گفت و بیان داشت:بسیج امروز در ادامه را حرکت انبیاء و اماما ن الهی حرکت خود را تا رسیدن به سر منزل حق ادامه خواهد داد.

 وی سپس با توجه به تشکیل و حضور بسیج در همه صحنه ها و گرامی داشت این ماه با افتتاح پایگاه شهدای خلیج فارس برادر رزمنده و بسیجی سید مهدی حسینی را به سمت فرمانده پایگاه معرفی نمود.

به گزارش دفاع پرس، مجتمع تفریحی، تجاری خلیج فارس، بزرگ ترین مجتمع تفریحی، تجاری جنوب کشور است که در حال حاضر بزرگترین شعبه هایپر استار در ایران در این مجتمع قرار دارد.

مجتمع خلیج فارس از طرف رده بندی سایت امپوریس، به عنوان ششمین مرکز تجاری-تفریحی و توریستی بزرگ در جهان شناخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار