گردان «زنان انتحاری» داعش در سوریه

تروریست‌های داعش برای جبران شکست‌ها در تحولات میدانی، گردانی ویژه شامل زنان عضو این سازمان تروریستی به منظور انجام اقدامات انتحاری در سوریه تشکیل دادند.
کد خبر: ۵۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 28October 2015

گردان «زنان انتحاری» داعش در سوریه

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،  در حالی که اقدامات وحشیانه و غیرانسانی داعش در عراق و سوریه ادامه دارد، رسانهها از تشکیل «گردان زنان انتحاری» توسط تروریستها خبر دادهاند.

روزنامه «دیلی میل» در گزارشی درباره تروریستهای داعش در سوریه خبر داد: «گروه وحشی داعش آنچنان برای بمبگذاران انتحاری درمانده شده که اکنون آنها شروع به آموزش گردان زنان انتحاری در سوریه کردهاند».

در این گزارش آمده است که برخی منابع خبر دادهاند که در شهر «الرقه» مقر داعش در سوریه تروریستها برای انجام حملات مرگبار، آموزش زنان برای اقدامات انتحاری را آغاز کردهاند.

این منابع با آوردن مثالی از آموزش زنان انتحاری توسط داعش خبر دادند: «به یک زن مصری پیشنهاد مقادیر زیادی پول و همچنین قول داده شد که "در بهشت به شوهرت میپیوندی" اگر او عضو انتحاری داعش شود».

به نظر این رسانه غربی اقدام داعش برای آموزش زنان انتحاری از آن جهت است که از نظر تروریستها به زنان شک و تردید کمتری درباره انجام اقدامات انتحاری و تروریستی میشود.

در گزارش آمده که بعید است داعش از «عروسان جهادگرای» عضو بریگاد معروف «الخنسا» که وظیفه حفاظت از شهر «الرقه» را برعهده دارند، استفاده کند. اعضای این بریگاد زنان با تابعیت خارجی هستند که با سفر به داعش به تروریستها پیوستهاند.

دیلی میل نوشت: «به دلیل ارزش و اهمیت زنان خارجی در سرزمین داعش، گروه جهادگرا برای ایجاد یک گردان انتحاری جدید به زنان عربی متمنرکز شده و آنها را هدف قرار داده است».

گردان «زنان انتحاری» داعش در سوریه +عکس

گردان «زنان انتحاری» داعش در سوریه +عکس

گردان «زنان انتحاری» داعش در سوریه +عکس
منبع: رجا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار