جهرم در دفاع از حرم همچنان شهید می دهد

شهادت دانشجوی دانشگاه پیام‌نور جهرم در دفاع از حرم حضرت زینب (س)

دانشجوی دانشگاه پیام‌نور جهرم به جمع شهدای مدافع حرم در سوریه پیوست.
کد خبر: ۵۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ - 28October 2015

شهادت دانشجوی دانشگاه پیام‌نور جهرم در دفاع از حرم حضرت زینب (س)

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مسلم نصر، دانشجوی رشته جغرافیا دانشگاه پیام نور جهرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه در حومه شهر حلب به همرزمان شهیدش پیوست.

علیرضا صحرئیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تأیید خبر شهادت دو رزمنده مدافع حرم حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگاران گفت: ستوان دوم پاسدار «مسلم نصر» از رزمندگان تیپ 33 هوابردالمهدی(عج) جهرم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در حومه شهر حلب و در نبرد با تکفیری های داعش به شهادت رسید.

وی افزود: پیکر شهید مدافع حرم «خانعلی یوسفی» از اهالی افغانستان و ساکن جهرم نیز که همزمان با نخستین شهید مدافع حرم این شهر محمد استحکامی به درجه رفیع شهادت نائل آمده به تهران منتقل شده است.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر این دو شهید مدافع حرم، خاطرنشان کرد: تشییع پیکر مطهر شهدای دفاع از حرم بانوی اهل بیت(ع) ساعت 9 و نیم صبح پنجشنبه هفتم آبان ماه از میدان شهید چمران آغاز و به طرف گلزار شهدای رضوان انجام می شود.

وی گفت: پیکر شهید خانعلی یوسفی با بدرقه مردم شهید پرور جهرم در جوار گلزار شهدای رضوان به خاک سپرده می شود.

صحرائیان خاطرنشان کرد: مراسم ترحیم شهید یوسفی ساعت 15 تا 17 عصر فردا پنجشنبه در حسینیه آیت الله آیت اللهی برگزار می شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه بنا به تقاضای خانواده شهید نصر، تدفین این شهید مدافع حرم در گلزار شهدای روستای موسویه بخش کردیان انجام می شود، گفت: آئین تشییع پیکر این شهید گلگون کفن ساعت 14 و 30 دقیقه عصر فردا پنجشنبه از میدان شهید چمران آغاز و به طرف گلزار شهدای روستای موسویه انجام می شود.

وی گفت: آئین بزرگداشت این شهید مدافع حرم نیز ساعت 15 تا 17 عصر روز جمعه در حسینیه سیدالشهدا (ع) موسویه برگزار خواهد شد.

دکتر عبدالرسول قرائتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، دکتر محمد قناعتیان رئیس دانشگاه پیام نور جهرم و همچنین اساتید و کارکنان این دانشگاه در پیامی ضمن تاکید بر پاسداری از آرمانهای همه شهدای اسلام نائل شدن این دانشجوی را به فوز عظیم شهادت به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفتند.

بنا به این گزارش، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم شب گذشته طی مراسمی باشکوه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز وارد شیراز شد و مورد استقبال مسولین استان و مردم شهیدپرور فارس قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار