امروز؛

فراخوان برگزاری تظاهرات در بحرین؛ «پرچم مبارزه روی زمین نخواهد افتاد»

احزاب و جریان‌های مخالف در بحرین مردم را به مشارکت در تظاهرات گسترده امروز جمعه در منطقه «المصلی» فرا خواندند.
کد خبر: ۵۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ - 30October 2015

فراخوان برگزاری تظاهرات در بحرین؛ «پرچم مبارزه روی زمین نخواهد افتاد»

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، احزاب و جریانهای مخالف در بحرین و در صدر آنها جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، مشارکت گسترده در تظاهرات مردمی امروز جمعه در منطقه المصلی با شعار«پرچم مبارزه روی زمین نخواهد افتاد»، خواستار شدند.

این در حالی است که تظاهراتهایی مسالمت آمیز مردمی در مناطق مختلف بحرین به ویژه در «ستره» و «الدراز» برگزار و تظاهرکنندگان اقدامات رژیم آل خلیفه را در خصوص بازداشت روحانیون و سخنرانان محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی، تلاشهای این رژیم را برای خاموش کردن صدای «حق و حقیقت» نیز محکوم کردند.

گفنتی است؛ بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به «سپر جزیره» نیز در این راه به رژیم بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواستههای خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها