کامران دانشجو در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

عملکرد امریکا در طول تاریخ نشان می‌دهد که این کشور شیطان بزرگ است

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: مشکل امروز ما با امریکا مشکل ماهیتی است، آنها به دنبال دخالت در تمام دنیا هستند، اما جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح‌طلب است.
کد خبر: ۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸ - 04November 2013

عملکرد امریکا در طول تاریخ نشان می‌دهد که این کشور شیطان بزرگ است

"کامران دانشجو" وزیر سابق علوم و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: حضور باشکوهتر مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه امسال پیامهای بیشتری را برای دولتمردان ما به همراه دارد مبنی بر اینکه با پشتوانه این مردم در پی رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی باشند.

وی بیان داشت: مردم ما امروز با حضور در این راهپیمایی عظیم میخواهند به مسئولان بگویند که برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی از استقامت و پایداری دست نکشند.

دانشجو در ادامه گفت: دولت جدید باید به پشتوانه مردم در راهپیمایی 13 آبان اتکا کند تا بتواند در مذاکرات به خواست و اهداف کشور عزیزمان دست یابد.

وی ابراز کرد: عملکرد امریکا در طول تاریخ نشان میدهد که این کشور شیطان بزرگ است و همچنان برای دخالت در امور کشورهای جهان تلاش میکند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در پایان گفت: مشکل امروز ما با امریکا مشکل ماهیتی است، آنها به دنبال دخالت در تمام دنیا هستند، اما جمهوری اسلامی ایران کشوری صلحطلب است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار