وزارت بهداشت یمن اعلام کرد

آمار شهدای جنگ یمن؛ 6هزار و 18 شهید/1277 تن از شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند

وزارت بهداشت یمن تازه‌ترین آمار شهدای جنگ ظالمانه ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه ملت مظلوم و در عین حال مبارز و مجاهد یمن را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ - 31October 2015

آمار شهدای جنگ یمن؛ 6هزار و 18 شهید/1277 تن از شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، وزارت بهداشت یمن شمار شهدای تهاجم آمریکایی - سعودی به یمن را 6018 تن اعلام کرد.

براساس این گزارش، از ابتدای تجاوز سعودیها و متحدانشان به یمن، 6 هزار و 18 یمنی شهید شدند که 1277 نفر آنها را کودکان و 1041 نفر دیگر را زنان تشکیل میدهند.

گفتنی است؛ عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت باز گرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین میکنند، جلوگیری کند.

با توجه به اینکه سعودیها در رسیدن به اهداف خود در جنگ علیه یمن پس از هفت ما بمباران و گلولهباران مناطق مختلف یمن ناکام ماندهاند، به اجاره کردن نظامیانی از سودان و حتی کمک گرفتن از شرکت آمریکایی صهیونیستی «بلک واتر» برای سرکوب مردم یمن متوسل شدهاند.

نظامیان اشغالگر اماراتی و قطری نیز در استان مأرب یمن بههمراه مزدوران یمنیشان به جنایت خود علیه مردم مظلوم و در عین حال مجاهد و مبارز ادامه میدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها