محمد ودود حیدری:

13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری نسبت به سال‌های گذشته دارد

13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری نسبت به سال‌های گذشته دارد و قابل قیاس با 13 آبان سال‌های آغازین انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ - 02November 2015

13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری نسبت به سال‌های گذشته دارد

به گزارش گروه خبار داخلی دفاع پرس، محمد ودود حیدری مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشههای امام خمینی (ره) و رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی در دانشگاهها در آستانه سالروز 13 آبان روز استکبارستیزی در یادداشتی به آغاز فصل جدیدی از مبارزه با آمریکا پرداخته است و اینکه بزرگداشت روز ضد استکباری در سال جاری از آن جهت قابل قیاس با 36 سال قبل و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که تلاشهای عشاق ایالات متحده و غرب بر این مبنا است، که همانطور که 13 آبان 58 نقطه اوج فریادهای ضد آمریکایی در ایران اسلامی بود، سال جاری و وضعیت پسابرجام نیز نقطه افول این مهم قرار گیرد و برای همیشه شعار مرگ بر آمریکا رنگ ببازد. متن کامل این یادداشت در ذیل آمده است.

13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری نسبت به سالهای گذشته دارد و قابل قیاس با 13 آبان سالهای آغازین انقلاب اسلامی است. 13 آبان 58 نه به عنوان شروع مبارزات ضد استکباری و ضد آمریکایی انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، بلکه به عنوان طوفان نفرت و بروز جدی خشم دانشجویان انقلابی علیه آمریکای جنایتکار روزی به یاد ماندنی و نقطه عطف حرکت مبارزین ضد استکباری است که مهر تایید امام خمینی(ره) را نیز دریافت نمود و انقلاب دوم نامیده شد.
برخی در پی آنند که بدون توجه به حرکتهای ضد استکباری انقلاب اسلامی، انقلابیون مسلمان و حتی مبارزین چپگرا، بیانات، اطلاعیهها، مصاحبهها و مواضع رهبر کبیر آن از سالهای متمادی و دور، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 ؛تلاشها و شعارهای ضد آمریکایی را زاییده صرفا 13 آبان 58 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جلوه دهند.
بر این مبنا اینگونه قلم میفرسایند که مبارزه با آمریکا از ابتدا جزء اهداف و شعارهای نهضت اسلامی نبوده و بعد از 13 آبان 58 و بر اثر شرایط خاص آنروزها و فشار دانشجویان به انقلاب اضافه شده است!
بر همین مبنای غلط اینگونه نتیجه میگیرند که با توجه به پشیمانی بخشی از همان دانشجویان از تسخیر و تغییر نگاههاشان و نیز تغییر شرایط در روزگار فعلی، دیگر زمان مبارزه با شیطان بزرگ به سر آمده و وقت زانو زدن مقابل یانکی های ناتوان از حذف انقلاب اسلامی از معادلات جهانی فرا رسیده است.
تنها جستجوی اندکی در گذشته و تاریخ انقلاب اسلامی و مواضع امام خمینی(ره) از سال 41 و حتی قبل از آن و نیز متن مبارزات و شعارها و مطالبات مردمی در قالب تظاهرات و راهپیماییها و رجوع به عکسها و فیلمهای غیر قابل انکار به جای مانده از آن روزها کافی است تا خط بطلان روی این ادعای کذب و ناشی از خستگی و فرسودگی برخی انقلابیون دیروز و دیپلمات امروز کشیده شود.
 
به گزارش فارس، مبنای ضدیت با استکبار ریشه در قرآن و مکتب و مباحث و مراجع پایهای انقلاب اسلامی داشته و غیر قابل تغییر خواهند بود. ای کاش مدعیان امروز طرفداری از مذاکره با آمریکا میفهمیدند که اگر امروز شیطان بزرگ تمایل به برقراری رابطه داشته و در پی نفوذ است، این اظهار تمایل به دلیل مقاومت چندین دهه و تقدیم هزاران شهید در این راه پر افتخار است که اگر چنین نبود و میتوانستند بدون بهرهگیری از تلاشهای گوناگون دیپلماتیک با قلدری مدلی همانند عراق و افغانستان را در ایران هم به مرحله اجرا در میآوردند.
 
تلاش برای نفوذ در ارکان انقلاب اسلامی و تغییر ریل در اهداف آن پس از شرایط بوجود آمده و به بهانه برجام و وجود مغزهای پوسیده عاشق آمریکا - تعبیر امام راحل عظیم الشان - و تلاش برای برقراری رابطه با کعبه آمالشان و در یک کلام وجود عشق به usa در قلب برخی اندیشمندان و دیپلماتهای پیگیری کننده سیاست خارجی دو عامل اصلی است که ضرورت پررنگ شدن 13 آبان 94 را نسبت به سالهای قبل توجیه میکند.
 
بزرگداشت روز ضد استکباری در سال جاری از آن جهت قابل قیاس با 36 سال قبل و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که تلاشهای عشاق ایالات متحده و غرب بر این مبنا است، همانطور که 13 آبان 58 نقطه اوج فریادهای ضد آمریکایی در ایران اسلامی بود، سال جاری و وضعیت پسابرجام نیز نقطه افول این مهم قرار گیرد و برای همیشه شعار مرگ بر آمریکا رنگ ببازد.
 
دیده شدن استیصال آمریکا که در تلاشهای شان برای برقراری ارتباط با ایران کاملا مشهود است و نیز تلاش آنان برای بهره گیری از فرصت بوجود آمده برای نفوذ و ضربه زدن به انقلابی که 4 دهه دشمنی ایشان خللی در آن بوجود نیاورده است باعث آن شده است که فصل جدیدی در مبارزه با استکبار در حال شروع شدن باشد.
نسل جدید مبارزین مکتبی و غیور طرفدار امام خمینی (ره)، امام خامنه ای و انقلاب پر افتخار اسلامی که بخش اندکی از سیل خروشانشان از ملیتهای مختلف ایرانی و افغانی و لبنانی و عراقی و سوری و ... این روزها در قالب مبارزه با داعش آمریکایی و در حرکتهای دفاع از حرم حضرت زینب (س) قابل مشاهده است امکان تفوق نگاه غیر منطقی عشاق رابطه با امریکا و باز کردن درب نفوذ ایشان را که سرخوردگی جریان مقاومت و حرکت مستضعفین منطقه و جهان را به دنبال خواهد داشت به صفر رسانیده است.
 
وقت آن شده که به جای اشک شوق و نگاه محبت آمیز و دستهای گشاده به سمت دشمن، نگاه نفرت و خشم از بیش از 60 سال بیدادگری دولت آمریکا در چشمان دیپلماتهای کشورمان دیده شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار