نماینده مجلس:

مبارزه با استکبارامری توقف ناپذیر و ادامه دار است

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیزدهم آبان ماه نماد استکبار ستیزی است و آمریکا سرمنشا این نماد در این سال ها شناخته می شود، مبارزه با استکبارامری توقف ناپذیر و ادامه دار است.
کد خبر: ۵۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ - 03November 2015

مبارزه با استکبارامری توقف ناپذیر و ادامه دار است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مجید منصوری بیدکانی در گفت و گویی، به مناسبت ۱۳ آبان عضو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورا اظهار کرد: البته جاسوسی و اقدامات خصمانه تنها کار آمریکایی ها نیست و خیل یاز کشورها این کار را انجام می دهند ولی این ایالات متحده است که سرچشمه این اعمال زشت و غیرانسانی شناخته می شود.


وی با بیان اینکه رژیم طاغوت اختیاری از خود نداشت و همه امور را به آمریکایی ها سپرده بود اضافه کرد: اقتصاد، فرهنگ و سیاست دست آنها بود و در بیشتر جاها صاحب نفوذ بودند و حتی در مجلس و دولت و بخش خصوصی نفوذ داشتند.


منصوری با بیان اینکه دانشجویان آن روزها خودجوش و انقلابی برای تسخیر سفارت شیطان بزرگ اقدام کردند افزود: تسخیر این لانه نشان داد آمریکایی ها نه تنها احترامی برای ملت ایران قائل نیستند بلکه همه اقداماتشان تنها بر اساس منافع خودشان است.


این نماینده مجلس مخالفت امام راحل با کاپیتولاسیون را تسخیر اول و اقدام دانشجویان خط امام را دوین تسخیر انقلابی دانشجویان خط امام بیان کرد و افزود: مبارزه با استکبار تمام شدنی نیست.
وی خاطر نشان کرد: این امر نیز در قران کریم آمده که با در نظر گرفتن همه جوانب و همه جنایت های آمریکا در منطقه و جهان به راحتی می توان فهمید این کشور با همدستی صهیونیسم بین الملل همان سرکرده استکبار است.


نماینده مردم لنجان در مجلس با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: این یک وظیفه و تکلیف در شرایط حساس کنونی و لبیک به آرمان های امام و رهبری است.

نظر شما
پربیننده ها