یوم الله ۱۳ آبان

13 آبان 94 «فصلی نو از مبارزه» بر علیه استکبار جهانی

راهپیمایی 13 آبان امسال با شعار «فصلی نو از مبارزه» با حضور دانش آموزان و دانشجویان، پرشورتر از هرسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ - 04November 2015

13 آبان 94 «فصلی نو از مبارزه» بر علیه استکبار جهانی

به گزارش دفاع پرس، راهپیمایی 13 آبان امسال با شعار «فصلی نو از مبارزه» و با شعار «هیهات منّا الذله» امروز چهارشنبه با حضور دانش آموزان و دانشجویان بسیجی برگزار میشود.

* محدودیتهای ترافیکی مراسم ۱۳ آبان

رئیس مرکز اطلاعرسانی پلیس راهور پایتخت در گفتوگو با ایسنا، گفت: با تصمیم شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ فردا، مراسم ۱۳ آبان (روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانشآموز) با حضور مردم و مسئولان کشوری و لشگری در مقابل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد.

سرهنگ مراد مرادی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی از ساعت ۸ صبح در خیابان طالقانی و چند خیابان اطراف اعمال خواهد شد، اظهار داشت: ماموران راهور از ساعت ۳۰/۶ صبح چهارشنبه در معابر حضور خواهند داشت. از ساعت ۸ صبح، ممنوعیت عبور در طول خیابان طالقانی حد فاصل سپهد قرنی تا خیابان مفتح اعمال خواهد شد. طول خیابان ایرانشهر از تقاطع آذرشهر به سمت جنوب و طول خیابان مولوی و رامسر از تقاطع سمیه به سمت شمال نیز جزو خیابانهایی است که ممنوعیت عبور در آن اعمال شده است.

وی با بیان اینکه استقرار ماموران تا تخلیه کامل جمعیت و پایان مراسم ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در ساعات برگزاری مراسم ایستگاه مترو واقع در خیابان مفتح و طالقانی تعطیل است.

مرادی از شهروندان خواست با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند و برای حضور در مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

* رونمایی از «نبرد هور» همزمان با ۱۳ آبان

«نبرد هور» نخستین بازی موبایلی در زمینه شناسایی و تخریب در دوران دفاع مقدس با محوریت شهدای غواص است که ۱۳ آبان ماه رونمایی میشود.

مدیر استودیو بازی و سرگرمی مهاد در گفتگو با مهر گفت: نسخه آلفای «نبرد هور»، یک هفته پیش منتشر شد. فردا، ۱۳ آبان ماه قرار است از نسخه اصلی بازی رونمایی شود. «نبرد هور» نخستین بازی موبایلی اکشن در زمینه دفاع مقدس است که به عملیات تخریب و شناسایی با محوریت دفاع مقدس میپردازد.

حمید اسری، مدیر پروژه «نبرد هور» به ضرورت استفاده از ظرفیتهای موبایل اشاره و بیان کرد: استفاده از ظرفیت بازیهای تلفن همراه به عنوان یکی از فراگیرترین رسانهها، بخش زیادی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص داده و بستر مناسبی برای معرفی شهدا و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به مخاطبان است.

به گفته افسری، بازیهای رایانهای و موبایلی، پیش از آنکه بخواهند مفهوم و پیامی را به مخاطب منتقل کنند، باید جذاب باشند. به همین خاطر، بازی «نبرد هور»، در وهله نخست، یک سرگرمی جذاب است و پس از آن با ارزشهای دینی و ملی هماهنگی دارد و برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی مناسب است.

این بازیساز به ویژگیهای بازی «نبرد هور» اشاره کرد و افزود: «نبرد هور» یک بازی دو بعدی (و سه مرحلهای) است که در محیط هور، نیزار و آبراهه طراحی شده و کاربر در هر مرحله دو ماموریت شناسایی (به عنوان یک رزمنده غواص) و تخریب مواضع شناسایی شده (به عنوان رزمنده سوار بر قایق) را بر عهده دارد. در مجموع میتوان ۶ مرحله مجزا از هم را برای این بازی در نظر گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار