چرا مرگ بر آمریکا(3)

قدیری ابیانه: آمریکایی‌ها معتقدند ایرانی خوب، ایرانی مرده است

محمد حسن قدیری ابیانه گفت: آمریکایی‌ها معتقدند ایرانی خوب ایرانی مرده است، لذا در این راستا تلاش می‌کنند تا از جمهوری اسلامی ایران جز جسدی بی‌جان که دلخواه این امپریالیست بزرگ است، چیزی باقی نماند.
کد خبر: ۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ - 04November 2015

قدیری ابیانه: آمریکایی‌ها معتقدند ایرانی خوب، ایرانی مرده است

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاست خارجی و سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره ماهیت شعار"مرگ بر آمریکا" گفت: آمریکاییها معتقدند ایرانی خوب ایرانی مرده است لذا در این راستا تمام تلاش خود را میکنند تا از جمهوری اسلامی ایران جز جسدی بیجان که دلخواه این امپریالیست بزرگ است چیزی باقی نماند.

وی آمریکا را مدافع تروریسم در جهان دانست و اظهار داشت: آمریکاییها در حمایت از تروریستم در منطقه همواره نقش بسزایی داشتند.آنها در زمان هشت سال جنگ تحمیلی از در اختیار گذاشتن سلاحها، مهمات و تجهیزات لازم به صدام دریغ نکردند و پس از هدف قراردادن هواپیما ایرانی در سال 67 توسط ناو وینسنس فرمانده این ناو از جانب این دولت مورد تقدیر و تمجید قرار گرفت و مدال قهرمانی دریافت کرد.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: آمریکاییها از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین نیز حمایت کردند و همه نوع سلاحی برای رژیم صهیونیستی فراهم کردند تا این رژیم منحوس بتواند کشتار بیشتری از فلسطینیان داشته باشد. این فاجعه در حالی رخ داد که وقتی سلاحهای انبار رژیم صهیونیستی در کشتار غزه رو به اتمام بود امریکاییها درهای سلاحهای استراتژیک خود را به روی آنها بازکردند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: هم اکنون نیز آمریکاییها از جنایات عربستان در یمن حمایت میکنند و عامل اصلی ایجاد گروههای خرابکار در منطقه همچون داعش و جبههالنصره هستند که با کشورهای افغانستان، عراق و سوریه وارد جنگ شدهاند.

سفیر سابق ایران استرالیا و مکزیک از دخالت آمریکا بعد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: آمریکا حتی بعد از انقلاب وقتی اجازه داشت بزرگترین سفارتخانه را در ایران داشته باشد به جای جبران گذشته نهایت تلاش خود را کرد تا به کشور و انقلاب نوپای اسلامی ضربه بزند، چرا که زمانی از تشکیل این سفارتخانه نمیگذشت که برنامه کودتای نوژه را در کشورمان تدارک دیدند.

وی ادامه داد: این اقدامات جاسوسی نه تنها علیه ما و در اوایل انقلاب بلکه مطابق با اسناد منتشر شده توسط اسنودن، افشاگر مسائل امنیتی آمریکا برای هم پیمانان این دولت نیز صورت گرفته است تا جایی که امروزه در اروپا از سفارتخانههای آمریکا به عنوان لانه جسوسی نام برده میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار