دشمن­ شناسی و استکبارستیزی در کلام شهدا؛

صدام، دست نشانده آمریکا است/زیر بار ذلت نروید و آزاد مرد باشید

مروری گذرا بر بعضی از وصیت‌نامه‌های روحانیون و فرماندهان شهید خراسانی درباره سفارشات و وصایای آن شهیدان معظم در خصوص دشمن­ شناسی و استکبارستزی
کد خبر: ۵۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 04November 2015

صدام، دست نشانده آمریکا است/زیر بار ذلت نروید و آزاد مرد باشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، با خواندن وصیتنامه روحانی شهید نصرالله انجیری طرقبه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) فرصتی دست داد تا با مروری گذرا بر بعضی از وصیتنامههای روحانیون و فرماندهان شهید خراسانی به جستجو درباره سفارشات و وصایای آن شهیدان معظم در خصوص دشمن­ شناسی و استکبارستزی می ­پردازیم.

آنچه از نظر شما میگذرد، برگزیدهای از جملات این شهدای معظم است.

روحانی شهید سید مهدی اصغریان دهبار

«دست از جنگ برندارید و در جنگ شرکت کنید، دشمن را باید از بین برد. دشمن اصلی ما آمریکاست، صدام، دست نشانده آمریکا است.»

روحانی شهید علی­ اکبر الهی

«دنباله­ رو روحانیت باشید؛ روحانیتی که پیرو ولایت­ فقیه است. روحانیت دوست شماست. سعادت شما را می­ خواهد. آمریکا دشمن شماست. او می­ خواهد شما در ضلالت به سر ببرید. می­ خواهد بر شما حکومت کند. گول این شیطان بزرگ را نخورید.»

روحانی شهید نصرالله انجیری طرقبه

«اگر جنازه­ ای داشتم، دوست دارم گره مشتم را باز نکنید، تا دشمنان بدانند تا زنده­ ایم دست از سر آن­ها بر نخواهیم داشت. دهانم را نبندید تا کوردلان بر صداقت راه ما پی ببرند، که تا آخرین نفس، ندای جنگ جنگ تا پیروزی و هیهات منا الذله را تکرار خواهیم کرد.

چشمانم را باز بگذارید تا کج­اندیشان باور کنند که به زور به جبهه نرفته ­ایم، بلکه راهمان را با چشم باز انتخاب کرده­ ایم. و چه زیباست که لباس رزم کفنم شود.»

روحانی شهید محمدرضا باقری

«همیشه درصحنه­ های انقلاب، پشت سر روحانیت حاضر باشید، تا اسلام آسیب نبیند، تا در مصاف با استکبار جهانی سربلند و پیروز، از میدان خارج شویم.»

روحانی شهید محمد جزندری

« ای خداوند بزرگ! تو شاهدی که من به خاطر اطاعت از ولایت که در نهایت، اطاعت از خداوند بزرگ است، به جبهه آمده ­ام، تا مستکبرین جهان را از زمین برکنیم و پرچم اسلام را در تمام نقاط جهان بگسترانیم.»

روحانی شهید احمدرضا حسین­ زاده

« دوستان عزیز! امروز انقلاب ما بیش از هر چیز احتیاج به نیرو دارد، البته نیروی فکری و رزمی با هم. چون اگر اینها با هم باشند می­توانیم ریشه­ی ابرقدرت­ها را نابود کنیم، ولی اگر بین این دو نیرو اختلاف بیفتد، عوض ابرقدرت ها خودمان نابود خواهیم شد.

همین طور در مورد تفرقه بین شیعه و سنی و تفرقه­اندازی بین ملت، سخت بپرهیزید و سعی کنید اختلاف­ها را از بین ببرید.»

روحانی شهید ابراهیم خدک برجسته

« راه شهدا را ادامه دهید، تا به هدف نهایی خود، که همانا پیروزی اسلام است، برسید. زیر بار ذلت نروید و آزاد مرد باشید. گول منافقین را نخورید و قدر امام امت را بدانید. حرف­های پیر جماران را لبیک بگویید.»

روحانی شهید صفر علی(حجت) ذاکری چنار

« از شما می­ خواهم که اگر لیاقت داشتم، و خداوند شهادت نصیبم کرد، با صبر خود مشت محکمی به دهان همه­ی دشمنان داخلی و خارجی بکوبید. ان الله مع­ الصابرین، و در آخر از ملت عزیز ایران تقاضا دارم تا آن­جا که می­ توانند، در راه اهداف امام امت بکوشند، تا ان­شاءالله هر چه زودتر با صدور انقلابمان مستضعفین جهان را از یوغ مستکبرین نجات دهیم، ان­شاءالله بعد از این جنگ، قدس عزیز را آزاد نماییم. »

روحانی شهید غلامحسین زراعتکار

«برادرانم! مبادا از راه خدا منحرف شوید. همیشه در مقابل ظلم، پابرجا و مستحکم بمانید. از مظلوم دفاع کنید و جز از خدا نترسید.»

فرمانده شهید محمد علی پلیان

«با قدرت الله قدرت سیاسی آمریکا را در هم شکستیم، ولی نبرد ما با استعمار و استکبار جهانی نبردی طولانی است. اگر ما به انحراف کشیده شویم انقلاب شکست می­ خورد. بیایید خودمان را تزکیه کنیم و با مال و جان خود جهاد کنیم که خدا وعده­ ی پیروزی داده است.»

فرمانده شهید سید محمد پورنقی

«از ملت ایران می­ خواهم که کوچکترین غفلتی در اطاعت از اوامر امام ننمایند و بدانند که پیروزی از آن ماست. با چنگ و دندان از این انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع نمایند و همیشه در صحنه حاضر باشند و نگذارند که بی­ خدایان و منافقین، آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی را لکه­ دار نمایند.»

فرمانده شهید علی­ اصغر حسینی محراب

«به شرق و غرب بگویید اگر خانه ­ام را به آتش بکشند و قلبم را سوراخ سوراخ کنند، آرزوی اظهار ضعف و شکست اسلام را و دینم را به گور خواهند برد. و اگر پیکرم را زنده زنده قطعه قطعه کنند و پاره ­های تنم را بسوزانند، باز فریاد خواهم زد. اسلام پیروز است، کفر و منافق نابود است.»

فرمانده شهید محمدحسن­ ابوالبشری

«امروز اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته و دشمنان ما متکی به سلاح و تکنیک پیشرفته نظامی خود هستند و ما تنها به خدا متکی هستیم و تنها از او طلب استمداد و یاری می­ کنیم و همچنانکه در قرآن فرموده« ان تنصروالله ینصرکم» برای کمک به دین خدا قدم به جبهه گذارده تا این پرچم افتخار و سرافرازی همچنان استوار بماند.»

فرمانده شهید داوود جاویدی زرمهری

«ان­ شاء الله بعد از سرنگونی رژیم بعثی عراق از راه کربلا به قدس عزیز رفته و آنجا را از دست صهیونیسم جهانی آزاد کرده و اسرائیل را زیر پا له کرده و حکومت اسلامی را در سراسر جهان برپا کنید. »

فرمانده شهید محسن ربون­ پور

«من از شما عزیزان ملتمسانه تقاضا دارم که به کمک این امام عزیز ئ رهبر مستضعفین جهان بشتابید تا بتوانیم این انقلاب را به تمام جهان صادر کنیم و بینی استعمارگران شرق و غرب و اسرائیل غاصب را به خاک بمالیم.»

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار