راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی شهدای مدافع حرم را گرفت

در مراسم 13 آبان امسال جمعی از دانش‌آموزان مدارس تهران با سربند مدافعان حرم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود حضور یافتند.
کد خبر: ۵۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ - 04November 2015

راهپیمایی 13 آبان امسال رنگ و بوی شهدای مدافع حرم را گرفت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، صبح امروز آحاد مردم از روبروی لانه سابق جاسوسی آمریکا با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و با در دست داشتن پلارکادهایی با عنوان " فصلی نو از مبارزه" به سمت خیابان مطهری تهران حرکت کردند و به جمع دانشآموزان و دانشجویان تجمعکننده در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا پیوستند.

همچنین در مراسم 13 آبان امسال جمعی از دانشآموزان مدارس تهران با سربند مدافعان حرم در راهپیمایی یومالله 13 آبان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار میشود حضور یافتند .این دانشآموزان با در دست داشتن پلاکاردها و بنرهایی با همین مضمون به سمت سفارت سابق آمریکا در حرکت هستند.

همچنین راهپیمایی کنندگان تهرانی با در دست گرفتن پلاکاردهایی همچون «حافظ آمریکا بودن ممنوع» و «نفوذ سیاسی اقتصادی ممنوع» به مسئولان کشورمان در مورد خوشبینی به کشور عهد شکن آمریکا هشدار دادند.در این مراسم همچنین راهپیمایی کنندگان با شعار« نسل علی اکبریم فداییان رهبریم» حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب ابراز داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار