با حضور سردار سلامی؛

پیکر شهید جمالی‌‌زاده تشییع شد

پیکر سردار شهید محمد جمالی‌زاده، صبح امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه بر دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع شد.
کد خبر: ۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 05November 2013

پیکر شهید جمالی‌‌زاده تشییع شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، پیکر شهید جانباز سردار سرتیپ "محمد جمالیزاده"، صبح امروز از حسینیه ثارالله کرمان تا چهارراه کاظمی بر دستان مردم کرمان تشییع شد.

سردار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)، با بیان اینکه شهید "محمد جمالی" سند زنده افتخار دیار کریمان است، اظهار کرد: این شهید سند زیبای غیرت، وفاداری و همدلی سرزمینی بزرگ در وفاداری به حریم آل پیامبر (ص) است.

وی ادامه داد: شهید جمالی در دفاع از حریم ولایت و قافلهسالار امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) در عرصه نبرد با استکبار جهانی، صهیونیسم و فریبخوردگان سلفی، تکفیری و وهابی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحریمهای اقتصادی هیچ تأثیری بر ملت ایران نگذاشته و نخواهد گذاشت اظهار کرد: بنبستها در مسیر توسعه استراتژی دشمنان ما زیاد شده است و آنها مجبور میشوند به اراده نهفته در ملت ایران و سایر ملتهای مسلمان تن دهند و فصل مداخلات نظامی در کشورهای اسلامی از سوی مستکبرین دیگر به پایان رسیده است.
 
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادتهای شهید جمالی و دیگر شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: برای ما ایثار، شهادت، فداکاری و صداقت ارزش است، اما برای غرب فردگرایی و ترویج مفاهیم غیراخلاقی با عنوان آزادی، ارزش است.
 
وی ادامه داد: پاسداری گزینش الهی است و هرکسی که وارد این حریم میشود، وارد یک گزینش الهی شده است.
 
 
سلامی با بیان اینکه شهید جمالی نمونه بارزی از ایستادگی ملت ایران در برابر زورگوییهای استکبار است خاطرنشان کرد: ملت ایران میتواند با استمرار این مقاومت شایسته و ستایشبرانگیز به یک مصونیت، اعتبار و افتخار ابدی دست یابد و این مسیر را ملت ما انتخاب کرده است.
 
گفتنی است، سردار شهید محمد جمالیزاده از جانبازان بازنشسته لشکر 41ثارالله کرمان و جانشین فرمانده عملیاتهای مختلف در زمان جنگ بوده است.
 

مراسم گرامیداشت شهید جمالیزاده، ساعت 14 روز پنجشنبه 16 آبان ماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار