سردار جلالی در جمع خبرنگاران:

چهارمین رزمایش پرتوی کشور فردا در تهران انجام می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: چهارمین رزمایش پرتوی کشور را بعد از اراک، بوشهر و اصفهان فردا در تهران برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 04November 2015

چهارمین رزمایش پرتوی کشور فردا در تهران انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در حاشیه دومین همایش مشترک پدافند جامع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل مجموعهای از رزمایشها را بهمنظور کنترل و آمادگی دستگاههای اجرایی طرح ریزی و اجرا میکنیم.

وی افزود: در روز گذشته مانوری در منطقه ماهشهر در حوزه پدافند شیمیایی که بزرگترین قطب شیمیایی کشور است، داشتیم؛ که رزمایش با موفقیت برگزار شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: چهارمین رزمایش پرتوی کشور را بعد از اراک، بوشهر و اصفهان در تهران خواهیم داشت؛ که در واقع حوادث احتمالی هستهای که ممکن است در کشور روی دهد، ازجمله در تهران که رآکتور امیرآباد را دارد مورد بررسی قرار میگیرد، و فردا برای نخستین بار انجام میشود.

هماهنگی خوبی بین استانداری، شهرداری و نیروهای مقابله با آلودگیها ایجاد شده که احساس میکنیم این ظرفیت و هماهنگی در داخل میتواند به ما کمک کند؛ تا مجموعه بتواند این تمرین اولیه را به صورت جدی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار