حضور حماسی مردم شهرکرد در تشییع پیکر پاک سردارشهید عزت الله سلیمانی

حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرکرد در تشیع پیکر مطهر سردارشهید سلیمانی (شهید مدافع حرم) نشان از بصیرت و آگاهی بالا و روحیه شهادت طلبی مردم همیشه در صحنه استان چهار محال و بختیاری داشت.
کد خبر: ۵۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ - 04November 2015

حضور حماسی مردم شهرکرد در تشییع پیکر پاک سردارشهید عزت الله سلیمانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری ؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان چهار محال و بختیاری گفت: پیکر مطهر سردارشهید عزت الله سلیمانی از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) امروزچهار شنبه 13 آبان همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روی دوش امت حزب الله و با حضور گسترده و پرشور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی،بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی چهار محال و بختیاری در شهرکرد تشییع شد.


این مقام مسئول گفت: در این مراسم پیکر پاک و مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از میدان 12 محرم بر روی دستان پر مهرو عزادارامت همیشه بیدار تا محل امامزادگان دو خاتون (ع) شهرکرد تشییع شد تا اقامه نماز این شهید بزرگوار به امامت حضرت حجتالاسلام والمسلمین نکونام نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرکردصورت پذیرد.


 وی تاکید کرد: تشییع کنندگان پیکر پاک شهید مدافع حرم، با سر دادن شعارهای (مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر داعشی و تکفیری و ...) بر ادامه راه و مسیر شهیدان انقلاب اسلامی و مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تأکید نمودند.


 سرگرد پاسدار نعمت الله عبداللهی افزود: پس از اقامه انماز و تشییع باشکوه شهید والامقام سلیمانی، پیکر مطهر این شهید به شهر مرغملک (محل زادگاه شهید) منتقل شد تا با حضور گسترده مردم تا گلزار شهدا ودرکنار همسنگران شهیدش در هشت سال دفاع آرام گیرد و زیارتگاه عاشقان و عارفان و دارالشفاء آزادگان جهان گردد.


 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم (ع) افزود: سردارشهید عزت الله سلیمانی فرمانده گردان تکاور وچریکی حضرت امیر تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) و از مدافعین حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به عنوان ماموری مستشاری در کشور سوریه با نیروهای تکفیری مبارزه می نمود. که بر اثر اصابت تیر دشمن تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار