نماینده ولی فقیه در سپاه:

هدف آمریکا از مذاکره با ایران سرنگونی نظام اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی هدف آمریکا از لغو تحریم ها و مذاکره با ایران را سرنگونی نظام دانست و افزود: بسیاری از حکومت ها از طریق نفوذ فرهنگی سرنگون شدند، ملت ایران باید نقشه های شیطانی آنان را شناخته و راه نفوذ آنان را ببندد.
کد خبر: ۵۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ - 04November 2015

هدف آمریکا از مذاکره با ایران سرنگونی نظام اسلامی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله سیزده آبان ،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور گسترده علما، طلاب و فضلای حوزه مسئولان استانی، دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در صحن امام رضای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با تبیین اهداف آمریکا از مذاکره و تعامل با ایران،تصریح کرد: هدف آمریکا از لغو تحریم ها و مذاکره با ایران سرنگونی نظام است.

وی افزود: آمریکا با استفاده از راهبرد تهدید و جنگ،اعمال تحریم و فشار اقتصادی درصدد بود زمینه تقابل ملت با نظام اسلامی را فراهم کند که با استقامت ملت ایران به نتیجه نرسید و امروز هم با یک راهبرد دیگر که راهبرد تعامل است اهداف خود را دنبال می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: تحریم و تهدید نه تنها ملت ایران را از پای درنیاورد بلکه موجب پیشرفت ایران در ابعاد گوناگون بویژه ابعاد نظامی و اقتصادی شد.

وی با طرح این سوال که چرا آقای جان کری با پای شکسته میز مذاکرات را ترک نکرد گفت: ناکارآمدی گزینه های نظامی روی میز آمریکا، پیشگیری از فروپاشی سازمان تحریم های ایران، ترس از پیشرفت علم و فناوری در ایران در عرصه های گوناگون و گسترش نفوذ و قدرت منطقه ای ایران بود که باعث شد آنها میز مذاکره را ترک نکنند و تعامل با ایران را در دستور کار خود قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در سپاه در تبیین اهداف آمریکا از تعامل و مذاکره با ایران اظهارداشت: جلوگیری از گسترش توان هسته ای ، ایجاد زمینه نفوذ در ابعاد گوناگون به خصوص در بعد فرهنگی و سیاسی و قطع محوریت ایران در منطقه غرب آسیا، جدا کردن ایران از جبهه مقاومت و قطع حمایت از کشورهای اسلامی از جمله سوریه، یمن ،بحرین و دیگر کشور ها از مهمترین این اهداف است .

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در ادامه با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه ایران برای آمریکا ثابت شده است گفت: امریکا و دیگر کشورهای اروپایی می دانند که ایران بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته و امروز هم این مسیر را با قدرت طی می کند.

وی تاکید کرد: ما به زعم دشمنان در کشورهای سوریه ، لبنان ، یمن ، بحرین و دیگر کشور ها نفوذ داریم و به هیچ قیمتی این نفوذ را معامله نخواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به اینکه روزی مرز ایران شلمچه بود خاطر نشان کرد: امروز مرز ما تا ساحل مدیترانه و باب المندب گسترش پیدا کرده است .

نماینده ولی فقیه درسپاه تقویت و توسعه شبکه حامیان غرب در ایران،تغییر ذائقه فرهنگی و تنفر زدایی ملت ایران از امریکا از دیگر اهداف مخالفان نظام جمهوری اسلامی است که در این زمینه تمام عزم خود را به کار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: دشمن ، دشمن است و هیچ گاه به ما تکنولوژی نمی دهد و اگر می خواهیم راه پیشرفت خود را پرقدرت همچون گذشته ادامه دهیم و اقتدار خود را حفظ کنیم و باید اتکا به ظرفیت های درونی کشور داشته باشیم و از امکانات بومی استفاده کنیم .

وی ادامه داد : با اتکا به توان داخلی می توانیم به تکنولوژی هایی که حتی دشمن خوابش را نه دیده و نمی بیند دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی شناخت و توجه مسئولان و مردم به نفوذ فرهنگی دشمن را مورد تاکید قرار داد و افزود : بسیاری از حکومت ها از طریق نفوذ فرهنگی سرنگون شدند و در این شرایط حساس که دشمنان با راه اندازی صدو هفتاد شبکه فارسی زبان که با هدف تغییر فرهنگ ایرانیان طراحی شده اند به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور هستند ملت ایران باید نقشه های شیطانی آنان را شناخته و راه نفوذ آنان را ببندد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دولتمردان گفت : دولتمردان باید به این پیام ملت ایران که می جنگیم،می میریم اما ذلت نمی پذیریم را توجه داشته باشند.

وی توجه نداشتن به مرز بندی های عقیدتی را از زمینه های نفوذ دشمنان عنوان کرد و افزود : همه باید برای خنثی کردن نقشه های شوم آنان مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و در این زمینه قوای سه گانه و آحاد ملت وظیفه دارند با حفظ وحدت خود در پشت سر رهبری حرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در باره نفوذ دشمنان در اشخاصی که در رای مردم با توجه به نزدیکی انتخابات تاثیرگذار هستند هشدار داد.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و میجنگیم- می میریم ،سازش نمی پذیریم، هیهات من الذله از جمله شعار های شرکت کنندگان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قم بود.

در پایان قطعنامه سراسری مراسم بزرگداشت روز سیزده آبان قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار