رئیس‌جمهور از مادر 3 شهید عیادت کرد

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهیدان مجید، امیر و حبیب آقاجانلو تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با فداکاری های خود درس بزرگ ایثار را به ملت ما داده‌اند و در امتحان الهی سربلند هستند.
کد خبر: ۵۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ - 07November 2015

رئیس‌جمهور از مادر 3 شهید عیادت کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور کشورمان  با حضور در منزل شهیدان مجید، امیر و حبیب آقاجانلو و عیادت از مادر این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس که در بستر بیماری است، با بیان اینکه خانواده معظم شهدا با اهدای بهترین فرزندان و جوانان خود برای دفاع از کشور، کار بسیار ارزشمندی را انجام دادهاند، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با فداکاری های خود درس بزرگ ایثار را به ملت ما دادهاند و در امتحان الهی سربلند هستند.
وی با اشاره به اینکه فرزندان این کشور در دوران دفاع مقدس در سنین نوجوانی و جوانی با عشق به امام و انقلاب و کشور خود به صحنه دفاع از کشور و ایثارگری شتافتند، اظهار داشت: اگر مقاومت، ایستادگی و فداکاری جوانان و رزمندگان در آن دوران نبود، در مواجهه با دشمنی که با بیرحمی حتی به مردم خود در حلبچه هم رحم نکرد، موفق نبودیم و تنها وحدت، ایستادگی، ایمان و فداکاری ملت بود که ما را به پیروزی رساند.
حاجیه خانم «حسنیه جزء دانش» مادر شهیدان آقاجانلو نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش و چگونگی و نحوه شهادت آنان پرداخت.
شهید حبیب آقاجانلو در سن ١٦ سالگی در عملیات کربلای ٤ و آزادسازی شهر مهران، شهید مجید آقاجانلو در سن ١٧ سالگی در عملیات والفجر ٨ در منطقه فاو و شهید امیر آقاجانلو در سن ١٨ سالگی در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
همچنین رئیسجمهور کشورمان  در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانوادههای معظم شهدا و جانبازان، به منزل اکبر بهرامی جانباز 70 درصدی دفاع مقدس و همرزم شهید دکتر چمران رفت و در فضایی صمیمی با وی و خانوادهاش دیدار و گفتوگو کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار