دبیرخانه بین الملل عمار اعلام کرد؛

شرکت بیش از 450 اثر، در بخش بین الملل جشنواره عمار/ مهلت ارسال اثر تا 15 آذر

براساس اعلام دبیرخانه بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون، بیش از 450 اثر از 70 کشور جهان، به این دبیرخانه، ارسال شده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ - 07November 2015

شرکت بیش از 450 اثر، در بخش بین الملل جشنواره عمار/ مهلت ارسال اثر تا 15 آذر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون بیش از 450 اثر، در قالبهای مستند، داستانی، انیمیشن در ششمین دوره جشنواره، شرکت کردهاند.

بنابرین گزارش، بیشترین آثار ارسالی در قالب داستانی و با موضوعیت سیاستهای دوگانه دولتهای استکباری در رابطه با حقوق بشر، بوده است و تاکنون فعالان رسانهای و فیلمسازان بیش از 70 کشور جهان، آثارشان را در ششمین جشنواره مردمی عمار، ثبت کردهاند. در دوره قبلی جشنواره، نزدیک به 700 اثر از 90 کشور جهان، در بخش بین الملل جشنواره عمار، شرکت داشتند.

ششمین جشنواره مردمی عمار، از 11 تا 17 دی ماه 1394(اول تا هشتم ژانویه 2016) در تهران، برگزار خواهد شد و علاقهمندان میتوانند تا 15 آذر ماه(شش دسامبر سال جاری میلادی)، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

گفتنی است بخش بین الملل جشنواره عمار، بر موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و سیاسی و مواردی که تهدید کننده صلح، آزادی و عدالت در جامعه انسانی هستند، تمرکز کرده است و در این زمینه، معرفی فرصتها و ظرفیتهای مغفول و ارائه الگوهای مثبت، سالم و موفق در جهان از مأموریتهای اصلی این بخش از جشنواره است.

لازم به ذکر است که از طریق لینک زیر هم میتوانید فراخوان بخش بین الملل ششمین جشنواره مردمی عمار را بصورت انگلیسی و فارسی، مطالعه و دریافت نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار