دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده شهدای قرآنی آغاز شد

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده شهدای قرآنی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ - 07November 2015

دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده شهدای قرآنی آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نقش و جایگاه شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای قرآنی اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عظمت امروز کشور مرهون ایثارگری های شهدا است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی افزود: اگر خونهای پاک شهدا نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزشهای دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم و اقتدار و عظمت امروز کشور مرهون ایثارگریهای شهدا است.

حسینی در ادامه گفت: در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای قرآنی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف به همراه جامعه قرآنی با سرکشی و دیدار از خانواده شهدای قرآنی از صبر، استقامت و ایثارگریهای آنان تجلیل خواهد کرد.

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، دیدار با خانوادههای شهید امیر صفایی، شهید سیدجمال کمالی، شهید زکریا زندهدل و شهید مسعود جلیلی از جمله دیدارهای هفتگی با خانواده شهدای قرآنی است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ادامه داد: در این راستا با خانواده شهید قرآنی، امیر صفایی دیدار و از خانواده وی تجلیل بعمل آمد.

بر اساس این جدول زمانی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و اعضای جامعه قرآنی در روز 13 آبان با خانواده شهید سید جمال کمالی و در روز 20 آبانماه با خانواده شهید زکریا زندهدل و همچنین در روز 27 آبان با خانواده شهید قرآنی مسعود جلیلی دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار