با حضور سردار فضلی؛

یادواره شهدای شهرستان ملارد برگزار شد

یادواره 110 شهید سرافراز شهرستان ملارد، روز گذشته با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲ - 06November 2013

یادواره شهدای شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هر ساله در اولین روز ماه محرم یادواره شهدای شهرستان ملارد با حضور خیل مردم شهیدپرور و مسئولان این شهرستان برگزار میشود.

روز گذشته نیز این مراسم با استقبال بی نظیر عاشقان شهادت و راهیان عاشورایی شهرستان ملارد رنگ و بوی خاصی به خود گرفته بود.
 
در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام نورانی قرآن مجید آغاز شد، امام جمعه شهرستان ملارد با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و آغاز تحولی عظیم از حماسه عاشورا به بعد در تاریخ اسلام و جهان به نقشآفرینی انتقال حماسه عاشورا به نسل جوان پرداخت و افزود: در دنیای امروز که جهان در سیطره ابرقدرتهای رسانهای و تحت تهاجم شدید فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) ناتوی فرهنگی است، تنها ادامه راه عاشورا و انتقال مفاهیم بلند حرکت امام حسین(ع) به نسل جوان میتواند راهگشای مسئولان و به ویژه دستگاههای فرهنگی کشور در مقابله با ناتوی فرهنگی باشد.
 
در ادامه مراسم نیز کلیپی از خاطرات مادر یکی از شهدا بر پرده نمایش نقش بست که اشک را از چشمان حاضران در مراسم سرازیر کرد.
 
همچنین سخنران ویژه این مراسم یعنی سردار "علی فضلی" یادگار ارزشمند 8 سال دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام به ویژه شهدای جنگ تحمیلی و ابراز خرسندی از حضور در این محفل نورانی به بیان خاطراتی از عملیات بیتالمقدس پرداخت.
 
سردار فضلی با اشاره به حضور مردم سرافراز ایران در مراسم سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا و خلق حماسهای دیگر افزود: مردم ایران همواره با آگاهی در صحنه حضور دارند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با یادآوری خاطراتی از مرحوم حجتالاسلام والمسلمین ثمری، امام جمعه شهریار در سالهای گذشته و ایام دفاع مقدس گفت: مرحوم حجتالاسلام ثمری همیشه برجستگی ملارد را یادآور میشد و مجاهدتهای حاج مرتضی خلج را در عرصه دفاع مقدس ستایش میکرد.
 
 لازم به ذکر است، حاج مرتضی خلج که اکنون به عنوان یک جانباز شناخته شده و مسئول گلزار شهدای شهرستان ملارد برای مردم شهرستان نماد ایستادگی است فرمانده گردان شهدای شهرستان ملارد بوده و همواره یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس را به خوبی در شهرستان زنده نگه داشته است.
 
سردار فضلی در پایان با اشاره به رشادتهای شهدای ملارد در عملیاتهای مختلف دفاع مقدس، از خداوند رحمان توانایی ادامه راه این شهدا را خواستار شد.
 
گفتنی است، سرهنگ محمد قدیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد به رسم یادبود گنجینهای از کتب دفاع مقدس را که در یک جعبه مهمات قرار داشت به سردار علی فضلی اهدا کرد.
نظر شما
پربیننده ها